Επαγγελματική Εξυπηρέτηση Πελατών
- Digital Marketing/ Sales/ Service
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το εργαστήριο αυτό εστιάζει στο να καλλιεργήσει μια πελατοκεντρική κουλτούρα καθώς επίσης και να ενδυναμώσει τους συμμετέχοντες όσον αφορά εργαλεία και τεχνικές για πιο αποτελεσματική ποιοτική εξυπηρέτηση.
Αν έχετε ξαναπαρακολουθήσει εκπαίδευση σε θέματα ποιοτικής εξυπηρέτησης, αυτό το εργαστήριο θα σας υπενθυμίσει τις βασικές αρχές και θα σας βοηθήσει να αναπτύξεται πιο προηγμένες τεχνικές.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό. Ως εκ τούτο ο θεμέλιος λίθος για την επιτυχία της κάθε επιχείρησης είναι ο πελατοκεντρισμός της. Για να επιτευχθεί αυτό, η κουλτούρα όλων των εργαζομένων πρέπει να αλλάξει και στόχος όλων πρέπει να είναι η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Το εργαστηριακό αυτό σεμινάριο εστιάζει στις λειτουργίες και τους τομείς της Ποιοτικής Εξυπηρέτησης και στα βασικά εργαλεία και τεχνικές για την επίτευξη Άριστης Εξυπηρέτησης.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το εργαστηριακό αυτό σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Διευθυντές, Βοηθούς Διευθυντές, Τμηματάρχες τμημάτων:
- Εξυπηρέτησης πελατών
- Τηλεξυπηρέτησης πελατών
- Πωλήσεων
- Τηλεπωλήσεων
- Μάρκετινγκ
- Customer Relationship Management
- Διατήρησης πελατών
- ή άλλων τμημάτων που έχουν απευθείας επικοινωνία με πελάτες και εξυπηρετούν πελάτες
- Στελέχη/Λειτουργοί των πιο πάνω τμημάτων τα οποία έχουν προσωπική ή τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτης,
- στελέχη διοικητικής υποστήριξης που εξυπηρετούν πελάτες είτε με προσωπική επαφή είτε τηλεφωνικά και γενικότερα στελέχη υπεύθυνα, που αντιλαμβάνονται πως για να ανταπεξέλθουν στα καθήκοντά τους, στο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται, θα πρέπει να βελτιώσουν την ποιότητα εξυπηρέτησης που προσφέρουν.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Με το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Ευθυγραμμίζουν την εξυπηρέτηση που προσφέρουν με το όραμα και τις αξίες του οργανισμού τους
- Επεξηγούν την σημασία του εντοπισμού και της κατανόησης των αναγκών και των προσδοκιών των πελατών τους και να αναλύουν την έννοια του κάθε όρου (ανάγκες και προσδοκίες) καθώς επίσης και τη διαφορά των δύο
- Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά μεθόδους και τεχνικές για να εντοπίζουν τις ανάγκες του πελάτη τους και να αναγνωρίζουν τις προσδοκίες του
- Ορίζουν τις διαστάσεις και τα κριτήρια της ποιοτικής εξυπηρέτησης
- Απαριθμούν τέσσερεις τύπους εξυπηρέτησης και να διακρίνουν μεταξύ ποιοτικής και μη ποιοτικής εξυπηρέτησης
- Επεξηγούν και να αναλύουν τις βασικές τεχνικές ποιοτικής εξυπηρέτησης
- Εφαρμόζουν αποτελεσματικά τεχνικές ποιοτικής εξυπηρέτησης κατά την έναρξη, κατά την διάρκεια της συνδιαλλαγής και κατά το κλείσιμο της εξυπηρέτησης
- Εφαρμόζουν αποτελεσματικές τεχνικές ανάλογα με την περίπτωση όσον αφορά τον πελάτη (συνεργάσιμος, θυμωμένος κλπ) και όσον αφορά τις ανάγκες του (ξεκάθαρες, χρειάζονται διευκρίνιση κλπ)
- Αναγνωρίζουν τον δύσκολο πελάτη (και διάφορες συμπεριφορές δύσκολου πελάτη)
- Αντιμετωπίζουν τον δύσκολο πελάτη
- Αντιμετωπίζουν συγκρούσεις και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά παράπονα των πελατών τους
Εισηγήτρια: Κα. Βασιλική Ανδρικοπούλου
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 195.00
- € 84.00
- € 37.05
- € 111.00
- € 132.09
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 195.00
- € 0.00
- € 37.05
- € 195.00
- € 232.05
Κοστολογικές Πληροφορίες
Άνεργοι μπορούν να παρακολουθήσουν Δωρεάν το σεμινάριο εφόσον προσκομίσουν το παραπεμπτικό του Γραφείου Εργασίας και υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στο σεμινάριο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Δευτέρα - 09 Νοε 2020
Ώρα
08:30 - 16:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Χριστιάνα ΚναήΤοποθεσία:
M.M.C Management Center (Λευκωσία)