Leading Customer Service – Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών

- Digital Marketing/ Sales/ Service

23 Οκτ 2020 08:45 23 Οκτ 2020 17:15
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
anad greek logo
Leading Customer Service – Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Leading Customer Service – Μεταμόρφωση της Εξυπηρέτησης Πελατών – σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ

Αυτή είναι η No1 Τάση στην Αμερική!

Ο πελάτης είναι το επίκεντρο για τις περισσότερες επιχειρήσεις. Έτσι τα άτομα όπου ασχολούνται συνέχεια με πελάτες κινδυνεύουν να απορροφώνται από τις διαδικασίες με αποτέλεσμα να χάνουν την ουσία της επαφής με τον πελάτη.

Για αυτό ακριβώς τον λόγο θεωρείται απαραίτητη η εκπαίδευση του προσωπικού της πρώτης γραμμής για να προσφέρει άψογη εξυπηρέτηση.

Το πρόγραμμα θα δώσει στους συμμετέχοντες αλλά και στον κάθε οργανισμό την ευκαιρία να δουλέψουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές οι οποίες θα αναβαθμίσουν αισθητά την εξυπηρέτηση αλλά και να έχουν μια ομάδα ηγετικής εξυπηρέτησης.

Το συγκεκριμένο σεμινάριο έχει παραδοθεί σε Ενδοεπιχειρησιακό επίπεδο 10 φορές τον τελευταίο χρόνο.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοούν και να εξηγούν την σημαντικότητα της θετικής στάσης στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών.
  • Αναγνωρίζουν τα εμπόδια και τις παγίδες που υπάρχουν όσον αφορά της προσφορά υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών.
  • Χρησιμοποιούν τον σωστό τρόπο χαιρετισμού, να αποχαιρετούν τον πελάτη σωστά και να κάνουν σωστές ερωτήσεις για παροχή σωστής εξυπηρέτησης.
  • Εφαρμόζουν τεχνικές για αντιμετώπιση θυμωμένων ,αναστατωμένων και παραπονεμένων πελατών.
  • Εφαρμόζουν τα 6 μυστικά της πειθούς όταν εξυπηρετούν ένα πελάτη.
  • Εφαρμόζουν τεχνικές για ενσυναίσθηση και ακοής, με σκοπό την ενίσχυση της κατανόησης και το χτίσιμό μια ισχυρής σχέσης με τους πελάτες.
  • Εξυπηρετούν «ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ» – Leading Customer Service (τηλεφωνική ή κατά πρόσωπο).
  • Μετατρέψουν την επικοινωνία τους σε θετική (μαγικές λέξεις / εκφράσεις / διπλωματία).
  • Εφαρμόζουν στρατηγικές οι οποίες είναι μέρος του Leading Customer Service.
  • Ακολουθούν αποτελεσματικά μοντέλα εξυπηρέτησης (AIDET, Elevator Pitch).
  • Αντιστρέφουν την δυσαρέσκεια του πελάτη σε θετική.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Άτομα τα οποία εργάζονται στην Εξυπηρέτηση Πελατών και μέρος των καθηκόντων τους ως κύριο εργαλείο είναι η εξυπηρέτηση πελατών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το Σεμινάριο μπορεί να διοργανωθεί και σε Ενδοεπιχειρησιακό Επίπεδο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εκάστοτε Εταιρείας.

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Βασιλική Χριστοφή - Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist
Βασιλική Χριστοφή – Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist, NAMA Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist – Trainer & Coach, B.A. Applied Communication, UK Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων. Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Program...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 190.00
  • € 84.00
  • € 36.10
  • € 106.00
  • € 126.14

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 190.00
  • € 0.00
  • € 36.10
  • € 190.00
  • € 226.10
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Παρασκευή - 23 Οκτ 2020

Ώρα

08:45 - 17:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Βασιλική Χριστοφή

Τοποθεσία:

Semeli Hotels Ltd

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Leading Customer Service – Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών