Βασιλική Χριστοφή

Επαγγελματικός Τίτλος:

Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist

Πληροφορίες Εκπαιδευτή

Βασιλική Χριστοφή – Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist, NAMA Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist – Trainer & Coach, B.A. Applied Communication, UK

Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων.

Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Programme” του Institute of Leadership and Management Αγγλίας, Εγκεκριμένη Εκπαιδεύτρια του Ινστιτούτου Ηγεσίας και Διοίκησης Αγγλίας και Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια της Αρχής Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Είναι η μοναδική NAMA (National Anger Management Association) Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist σε Κύπρο και Ελλάδα.

Πρόσθετα έχει κάνει ειδική εκπαίδευση στην Διαχείριση Θυμού & Μη Λεκτική Επικοινωνία : Face Micro Expressions and Subtle του Logan Group USA και Paul Ekman, USA αντίστοιχα.

Τα τελευταία 9 χρόνια εργάζεται στην Conicon ως Εκπαιδεύτρια , Προσωπική Σύμβουλος / Καθοδηγήτρια και Υπεύθυνη Κατάρτισης και παρέχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, καθοδήγηση και συμβουλευτική στους τομείς εξειδίκευσής της στην Κύπρο και στο εξωτερικό με έμφαση σε θέματα Επικοινωνίας και Προσωπικής Ανάπτυξης, Γλώσσα του σώματος, Διαχείρισης Συγκρούσεων , Διαχείριση Θυμού με πελάτες , Ενίσχυση της Επαγγελματικής εικόνας (Image Building) ,Δημόσιες Σχέσεις, Διοργάνωση Εκδηλώσεων σε αριθμό επαγγελματιών από όλους τους τομείς, όπως εργαζομένους, στελέχη, ασφαλιστές, υπεύθυνους Εξυπηρέτησης Πελατών και άτομα τα οποία ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τις διαπροσωπικές τους ικανότητες.

Πιστοποιήσεις Εκπαιδευτή
Πιστοποιήσεις ΕκπαιδευτήΦορέας Πιστοποίησης
Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΕΚ)ΑνΑΔ
Προγενέστερα Σεμινάρια
Ολοκληρώθηκε
Εφαρμοσμένες Τεχνικές Διπλωματίας και Διεκδικητικότητας για να Πετυχαίνετε τους Στόχους σας

Ο Τρόπος που επικοινωνούμε είναι καθοριστικός για την επίτευξη των στόχων μας.Ενδυναμώστε την αυτοπεποίθηση, αποφασιστικότητα και αποτελεσματικότητα σας μέσα απ...

02/12/2022 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Συγκρουστείτε με ΣΤΥΛ! Διαχειριστείτε Άψογα τις Διαφωνίες και Συγκρούσεις στον Εργασιακό Χώρο

Οι συγκρούσεις και ο θυμός κατακλύζουν την καθημερινότητα μας και ειδικά σε ένα εργασιακό περιβάλλον που αποτελείτε από διαφορετικά άτομα είναι αναπόφευκτο. Πολ...

23/11/2022 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ζωτικές Τεχνικές Επικοινωνίας για Διευθυντές/ντριες, Στελέχη και Προϊσταμένους

Η Νο 1 Δεξιότητα Επιτυχίας σε ότι κάνειςΟι ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες είναι πλέον απαραίτητες για τα άτομα που εξασκούν διοίκηση καθώς ο τρόπος επικοινων...

25/10/2022 09:00

5 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Τεχνικές Καταγραφής Πρακτικών για Αποτελεσματικότητα των Συναντήσεων

Παρατηρείτε ότι πολλές συναντήσεις καταλήγουν σε χρήσιμα συμπεράσματα, αποφάσεις, δράσεις, χωρίς ωστόσο να οδηγούν σε υλοποίηση τους.Η ορθή τήρηση πρακτικών των...

06/10/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία με Πελάτες

Η αποτελεσματική γραπτή επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες είναι σημείο αναφοράς καθώς συνδέεται με την ποιότητα εξυπηρέτησης της εκάστοτε επιχείρησης / οργα...

27/09/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ανάπτυξη Σύγχρονων και Αποτελεσματικών Δεξιοτήτων Προσωπικής/ου Βοηθού

Οι Προσωπικοί Βοηθοί είναι από τα πιο σημαντικά άτομα μέσα σε ένα Οργανισμό, καθώς αντικατοπτρίζουν την αποτελεσματικότητα του Διευθυντή/τριας. Βασικός τους ρόλ...

20/09/2022 08:45

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Αναβλητικότητα: Πώς να την Αλλάξεις!

Η αναβλητικότητα είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά, καθώς την χρησιμοποιούμε για να διαχειριστούμε καλύτερα τον χρόνο μας!Στ...

27/07/2022 10:00

3 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Αποτελεσματική Επικοινωνία και Αντιμετώπιση του Εαυτού σας και των Υπολοίπων

Θα θέλετε να μάθετε τον τρόπο να επικοινωνείτε και να αλληλεπιδράτε αποτελεσματικά με τους άλλους στον χώρο εργασίας σας; Σας φαίνεται δύσκολο να χειρίζεστε την...

12/07/2022 09:00

10 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΣΤΥΛ!!! Μάθετε Πώς να Διαχειρίζεστε τις Συγκρούσεις που Προκύπτουν στον Εργασιακό σας Χώρο

Οι συγκρούσεις και διαφωνίες σε ένα εργασιακό περιβάλλον είναι αναπόφευκτές και τις περισσότερες φορές μεγεθύνονται λόγω κακής διαχείρισης και αντιμετώπισης από...

08/06/2022 09:00

7 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Problem Solving – Αποτελεσματική Διαχείριση και Επίλυση Προβλημάτων

Η αποτελεσματική διαχείριση και επίλυση Προβλημάτων (Problem Solving) είναι πιο επίκαιρη από ποτέ και η ύπαρξη μιας δομημένης διαδικασίας επίλυσης προβλημάτων θ...

12/05/2022 09:00

4 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Επαγγελματική Συμπεριφορά: Πως την Διαμορφώνουμε και την Επικοινωνούμε – Professional Βehaviour Conduct

Η συμπεριφορά μας στο χώρο εργασίας καθορίζει τον τρόπο τον οποίο αλληλοεπιδρούμε με πελάτες, συναδέλφους και συνεργάτες και γενικότερα την αποτελεσματικότητα μ...

07/04/2022 10:00

3 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Live Online

Ολοκληρώθηκε
Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών και Μέτρηση του Βαθμού Ικανοποίησης τους

Στην σημερινή ανταγωνιστική αγορά η επιβίωση μιας επιχείρησης είναι πολύ δύσκολή. Για αυτό τον λόγο είναι απαραίτητο να βρει τρόπους για να ξεχωρίσει από τους α...

29/03/2022 08:45

12 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Live Online