Επαγγελματική Συμπεριφορά: Πως την Διαμορφώνουμε και την Επικοινωνούμε – Professional Βehaviour Conduct

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Soft Skills / Επικοινωνία

07 Απρ 2022 10:00 07 Απρ 2022 13:00
Ελληνικά
3.00 ώρες ( 1 ημέρα )
Επαγγελματική Συμπεριφορά: Πως την Διαμορφώνουμε και την Επικοινωνούμε – Professional Βehaviour Conduct

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η συμπεριφορά μας στο χώρο εργασίας καθορίζει τον τρόπο τον οποίο αλληλοεπιδρούμε με πελάτες, συναδέλφους και συνεργάτες και γενικότερα την αποτελεσματικότητα μας με άλλους ανθρώπους.

Το να είσαι επαγγελματίας απαιτεί πολύ περισσότερα πράγματα από το να φοράς ωραία ρούχα! Απαιτούνται συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στην συμπεριφορά μας τα οποία είναι απαραίτητα για κάθε επαγγελματία ανεξαρτήτως επαγγελματικής θέσης.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
  • Αναγνωρίζουν την επαγγελματική, αντιεπαγγελματική, κοινωνική συμπεριφορά (συμπεριφορά με βάση τον κοινωνικό καθρέφτη)
  • Εξετάσουν και να αξιολογήσουν την δική τους συμπεριφορά και των άλλων
  • Αντιμετωπίζουν οποιαδήποτε τυπική, αγενή και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά με άψογο τρόπο
  • Γνωρίζουν και εφαρμόζουν τα συστατικά της επαγγελματικής συμπεριφοράς
  • Γνωρίζουν τι είναι «Επαγγελματική εμφάνιση» και τι προϋποθέτει
  • Δίνουν αλλά και να εισπράττουν επανατροφοδότηση – πως απαντάμε σε θετικές ή αρνητικές παρατηρήσεις
  • Εκφράζονται με επαγγελματικό τρόπο (Θετικός Vs Αρνητικός)
  • Να επηρεάσουν την στάση τους
  • Αναπτύξουν ένα πλάνο για να βελτιώσουν την επαγγελματική συμπεριφορά τους και την επαγγελματική τους εικόνα
  • Επικοινωνούν άρτια την συμπεριφορά αυτή με θετικότητα

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Σε όλα αυτά τα άτομα που θέλουν να μάθουν πως μπορούν να απελευθερωθούν από τον θυμό, την ένταση και την πίεση και να αυξήσουν την προσωπική, επαγγελματική διαπροσωπική ικανότητα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το Σεμινάριο “Επαγγελματική Συμπεριφορά: Πως την Διαμορφώνουμε και την Επικοινωνούμε – Professional Βehaviour Conduct” μπορεί να διοργανωθεί και σε Ενδοεπιχειρησιακό Επίπεδο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εκάστοτε Εταιρείας.

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Βασιλική Χριστοφή - Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist
Βασιλική Χριστοφή – Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist, NAMA Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist – Trainer & Coach, B.A. Applied Communication, UK Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων. Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Program...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
  • € 80.00
  • € 0.00
  • € 15.20
  • € 80.00
  • € 95.20
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 07 Απρ 2022

Ώρα

10:00 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Βασιλική Χριστοφή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Επαγγελματική Συμπεριφορά: Πως την Διαμορφώνουμε και την Επικοινωνούμε – Professional Βehaviour Conduct