Problem Solving – Αποτελεσματική Διαχείριση και Επίλυση Προβλημάτων

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Soft Skills / Επικοινωνία

12 Μαΐου 2022 09:00 12 Μαΐου 2022 13:00
Ελληνικά
4.00 ώρες ( 1 ημέρα )
Problem Solving – Αποτελεσματική Διαχείριση και Επίλυση Προβλημάτων

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η αποτελεσματική διαχείριση και επίλυση Προβλημάτων (Problem Solving) είναι πιο επίκαιρη από ποτέ και η ύπαρξη μιας δομημένης διαδικασίας επίλυσης προβλημάτων θεωρείται απαραίτητη για κάθε επιχείρηση.

Παράλληλα, ένας κύριος ρόλος ενός Προϊσταμένου, Manager/ Διευθυντή, Τμηματάρχη και Ομαδάρχη είναι να διαχειρίζεται και να επιλύει προβλήματα τα οποία προκύπτουν γρήγορα και αποτελεσματικά.

Το πρόγραμμα θα δώσει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να εφαρμόσουν μεθόδους και εργαλεία μέσα από τα οποία θα έχουν άμεσα αποτελέσματα και σχέδια δράσης αντιμετώπισης προβλημάτων που προκύπτουν.

Επιπρόσθετα το πρόγραμμα είναι βασισμένο πάνω σε πρακτικές μεθόδους όπου οι συμμετέχοντες θα κάνουν στην πράξη όλη την θεματολογία του σεμιναρίου μέσα από την καθοδήγηση της εκπαιδεύτριας.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με τη συμπλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Αναγνωρίζουν αποτελεσματικά ποιο είναι το «Πρόβλημα» που αντιμετωπίζουν.
  • Μην παρασύρονται από τον πελάτη / πρόβλημα βάση της αντίληψης τους και να δρουν αντικειμενικά.
  • Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τα 4 βήματα για επίλυση προβλημάτων.
  • Εφαρμόζουν και να συνδυάζουν τα εργαλεία για την Αποφασιστικότητα σε σχέση με την επίλυση των προβλημάτων.
  • Χρησιμοποιούν τα 3 εργαλεία αναγνώρισης και λήψης αποφάσεων (RCA, Decision Worksheets, Decision Trees).
  • Χρησιμοποιούν διπλωματία στον τρόπο επικοινωνίας για καλύτερα αποτελέσματα.
  • Αξιολογούν κάθε κατάσταση διαφορετικά
  • Αναπτύξουν ικανότητες να δρουν γρήγορα και αποτελεσματικά
  • Γνωρίζουν τα Μοντέλα διαχείρισης προβλημάτων
  • Δημιουργούν σχέδια δράσης για διαχείριση και επίλυση προβλημάτων.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Προϊσταμένους, Manager /Διευθυντές, Τμηματάρχες / Supervisors, Ομαδάρχες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το Σεμινάριο μπορεί να διοργανωθεί και σε Ενδοεπιχειρησιακό Επίπεδο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εκάστοτε Εταιρείας.

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Βασιλική Χριστοφή - Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist
Βασιλική Χριστοφή – Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist, NAMA Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist – Trainer & Coach, B.A. Applied Communication, UK Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων. Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Program...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
  • € 90.00
  • € 0.00
  • € 17.10
  • € 90.00
  • € 107.10

Κοστολογικές Πληροφορίες

Για εγγραφές 2 ατόμων και πάνω από την ίδια εταιρεία προσφέρεται 15% έκπτωση.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 12 Μαΐου 2022

Ώρα

09:00 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Βασιλική Χριστοφή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Problem Solving – Αποτελεσματική Διαχείριση και Επίλυση Προβλημάτων