Live Online Training - Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία με Πελάτες

- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service

26 Νοε 2020 08:45 26 Νοε 2020 16:45
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
anad greek logo
Live Online Training - Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία με Πελάτες

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η αποτελεσματική γραπτή επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες είναι σημείο αναφοράς καθώς συνδέεται με την ποιότητα εξυπηρέτησης της εκάστοτε επιχείρησης / οργανισμού.

Λόγω της ανεπαρκούς και λανθασμένης γραπτής επικοινωνίας πολλά σημαντικά θέματα καταλήγουν σε μη ικανοποιητική εξυπηρέτηση, χάσιμο συμφωνιών αλλά και σε χάσιμο χρόνου.

Το σεμινάριο είναι σχεδιασμένο για να παρέχει όλες τις σύγχρονες τεχνικές μεθόδους για να μπορείτε να αναπτύξετε γρήγορα και αποτελεσματικά τις γραπτές σας δεξιότητες.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με τη συμπλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να :

  • Κατανοούν την σημαντικότητα της γραπτής επικοινωνίας και το αντίκτυπο που έχει στην εργασία τους
  • Γνωρίζουν και εφαρμόζουν τις αρχές της γραπτής επικοινωνίας
  • Διακρίνουν τι συνιστά εξυπηρέτηση μέσω του γραπτού λόγου.
  • Χρησιμοποιούν τις σωστές λέξεις και εκφράσεις για να έχουν το αποτέλεσμα που θέλουν
  • Προσχεδιάζουν και να συνάσσουν τον γραπτό τους λόγο
  • Παρουσιάζουν / επικοινωνούν το τι χρειάζονται με κατανοητό και ξεκάθαρο τρόπο
  • Χειρίζονται τους πελάτες και τους συνεργάτες με σωστό επικοινωνιακό τρόπο
  • Εφαρμόζουν τεχνικές για την αντιμετώπιση θυμωμένων, αναστατωμένων και παραπονεμένων πελατών
  • Κινητοποιηθούν όσο αφορά την άμεση εφαρμογή των τεχνικών και μεθόδων
  • Υιοθετήσουν την σωστή δημιουργία γραπτής επικοινωνίας (δομή, έκφραση, λέξεις)

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Σε όσους θέλουν να μάθουν πώς να αποκτήσουν άψογη Γραπτή επικοινωνία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το Σεμινάριο μπορεί να διοργανωθεί και σε Ενδοεπιχειρησιακό Επίπεδο προσαρμοσμένο στις ανάγκες της εκάστοτε Εταιρείας

Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Βασιλική Χριστοφή - Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist
Βασιλική Χριστοφή – Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist, NAMA Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist – Trainer & Coach, B.A. Applied Communication, UK Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων. Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Program...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 190.00
  • € 84.00
  • € 36.10
  • € 106.00
  • € 126.14

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 190.00
  • € 0.00
  • € 36.10
  • € 190.00
  • € 226.10
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Πέμπτη - 26 Νοε 2020

Ώρα

08:45 - 16:45

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Βασιλική Χριστοφή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Live Online Training - Αποτελεσματική Γραπτή Επικοινωνία με Πελάτες