LIVE ONLINE WEBINAR - Οργάνωση Γραφείου στην Ψηφιακή Εποχή

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία

25 Νοε 2020 08:30 25 Νοε 2020 17:00
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 2 μέρες )
anad greek logo
LIVE ONLINE WEBINAR - Οργάνωση Γραφείου στην Ψηφιακή Εποχή

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η οργάνωση γραφείου είναι κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία μιας επιχείρησης καθώς μέσω αυτής εξοικονομούνται πολύτιμοι πόροι όπως χρόνος, άνθρωποι και χρήμα. Συνεπώς, συνεισφέρει σημαντικά στην αποτελεσματικότητα και παραγωγικότητα ενός οργανισμού. Μέσω της ορθής οργάνωσης, επιτυγχάνεται καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, με όλα τα συνεπακόλουθα που αυτό επιφέρει (μεγαλύτερη ικανοποίηση, αύξηση πελατών κα). Στην σύγχρονη εποχή της Ψηφιακής Μετάλλαξης, όπου τα πάντα γίνονται ηλεκτρονικά και με τη χρήση της τεχνολογίας, και καθώς εισέρχονται στην αγορά εργασίας ολοένα και πιο νέες γενιές όπως οι millennials, εμφανίζονται συνεχώς νέες τεχνολογικές μέθοδοι και η οργάνωση γραφείου απαιτεί εκσυγχρονισμό ούτως ώστε να προσαρμοστεί στην νέα αυτή εποχή και να συνεχίσει να συνεισφέρει σημαντικά στην επιτυχία της επιχείρησης.

Οι παλιές μέθοδοι οργάνωσης δεν έχουν θέση πια σε έναν σύγχρονο οργανισμό. Συνεπώς οι οργανισμοί αναζητούν τους νέους τρόπους οργάνωσης των οργανισμών τους και αυτό δημιουργεί την ανάγκη απόκτησης νέων γνώσεων και δεξιοτήτων. Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται στο να καλύψει αυτή την ανάγκη. Δηλαδή να παρέχει σύγχρονες μεθόδους και πρακτικές οργάνωσης γραφείου με τη χρήση της τεχνολογίας ούτως ώστε να βοηθήσει τους οργανισμούς να προσαρμοστούν στο νέο αυτό περιβάλλον.


ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με τη λήξη του προγράμματος εκπαίδευσης οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
  • αναγνωρίσουν τη σημασία της ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού της οργάνωσης του γραφείου τους
  • αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους όσον αφορά τις μεθόδους αποτελεσματικής οργάνωσης και προγραμματισμού των εργασιών τους
  • αναγνωρίσουν τη σημασία της ψηφιακής μετάλλαξης των οργανισμών και τα οφέλη που απορρέουν από αυτήν
  • αποκτήσουν ή να αναβαθμίσουν γνώσεις που αφορούν στα ψηφιακά εργαλεία που υπάρχουν για οργάνωση γραφείου
  • αναπτύσσουν νέες και σύγχρονες μεθόδους εξυπηρέτησης με τη χρήση νέων τεχνολογιών και μέσων

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Διοικητικούς Λειτουργούς, γραμματείς και υπεύθυνους γραφείου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Το πρόγραμμα θα διδάξει η Κύπρια εμπειρογνώμονας κα. Άννα Ξυνιστέρη.

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 160.00
  • € 84.00
  • € 30.40
  • € 76.00
  • € 90.44

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 160.00
  • € 0.00
  • € 30.40
  • € 160.00
  • € 190.40
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 25 Νοε 2020

Ώρα

08:30 - 17:00

Τοποθεσία:

Κυπριακό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : LIVE ONLINE WEBINAR - Οργάνωση Γραφείου στην Ψηφιακή Εποχή