Live Online Training - Leading Customer Service – Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών

- Digital Marketing/ Sales/ Service

01 Δεκ 2020 08:45 01 Δεκ 2020 16:45
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
anad greek logo
Live Online Training - Leading Customer Service – Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών
Περισσότερα
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Βασιλική Χριστοφή - Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist
Βασιλική Χριστοφή – Applied Communication, Soft Skills and PR Specialist, NAMA Certified: Anger Management Specialist and CCIS Crisis Intervention Specialist – Trainer & Coach, B.A. Applied Communication, UK Η  Βασιλική Χριστοφή, είναι κάτοχος πτυχίου BA στην Εφαρμοσμένη Επικοινωνία (Επικοινωνιολόγος) από το London Metropolitan University, U.K. με ειδίκευση στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία των δύο φύλων. Παράλληλα είναι κάτοχος του Διπλώματος “Business Management Program...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 190.00
  • € 84.00
  • € 36.10
  • € 106.00
  • € 126.14

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 190.00
  • € 0.00
  • € 36.10
  • € 190.00
  • € 226.10
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 01 Δεκ 2020

Ώρα

08:45 - 16:45

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Βασιλική Χριστοφή

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Live Online Training - Leading Customer Service – Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών