LIVE ONLINE WEBINAR - Εμπειρία Πελάτη

- Digital Marketing/ Sales/ Service

26 Νοε 2021 08:30 26 Νοε 2021 16:15
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
anad greek logo
LIVE ONLINE WEBINAR - Εμπειρία Πελάτη

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, είναι ένας από τους πρωταρχικούς στρατηγικούς στόχους πολλών εταιρειών. Το αίσθημα του ευχαριστημένου πελάτη και της ολικής  θετικής εμπειρίας που λαμβάνει, συνδέεται άρρηκτα με την πιστότητα που αυτός επιδεικνύει. Έρευνες δείχνουν η πιστότητα ενός πελάτη οφείλεται στο 46% στην θετική εμπειρία που αποκομίζει, το 33% στο ίδιο το προϊόν ενώ μόλις 21% στην τιμή του προϊόντος.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκοπός του προγράμματος , είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να προσφέρουν μια θετική εμπειρία κατά την επίσκεψη του πελάτη ή αλληλεπίδρασή του με άτομα ή παροχές του οργανισμού όπως επίσης τεχνικές που θα τους βοηθήσουν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες του πελάτη. Επίσης το πρόγραμμα σκοπεύει να βοηθήσει τους καταρτιζόμενους να προβαίνουν σε διορθωτικές κινήσεις ώστε να μετατρέπουν μια «κακή» εμπειρία πελάτη σε «θετική» και να αποτελούν πάντα την πρώτη επιλογή για τους πελάτες τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Διευθυντές, Βοηθούς Διευθυντές, Τμηματάρχες τμημάτων:

  • Εξυπηρέτησης πελατών
  • Τηλεξυπηρέτησης πελατών
  • Πωλήσεων
  • Τηλεπωλήσεων
  • Μάρκετινγκ
  • Customer Relationship Management
  • Διατήρησης πελατών
  • Προσφορών
  • ή άλλων τμημάτων που έχουν απευθείας επικοινωνία  με πελάτες και εξυπηρετούν πελάτες
  • Στελέχη πρώτης γραμμής που έχουν την απευθείας επαφή με τον πελάτη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Θεματολογία

  1. Εισαγωγή στο εργαστήριο
  2. Η θετική εμπειρία πελάτη
  3. Παράγοντες που διαμορφώνουν την θετική εμπειρία
  4. Η προσδοκία του πελάτη και η δημιουργία αντίληψης
  5. Δημιουργώντας Πιστούς Πελάτες – Στρατηγικός Σχεδιασμός
  6. Μέτρηση θετικής εμπειρίας Πελάτη
  7. Κλείσιμο και Αξιολόγηση Σεμιναρίου
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Χριστιάνα Κναή - General Manager at MMC Ltd
Η κυρία Κναή-Κολοκοτρώνη είναι η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Mediterranean Management Centre Ltd το οποίο δραστηριοποιείται στην εκπαίδευση επαγγελματικών στελεχών καθώς επίσης και υλοποίηση Ευρωπαϊκών έργων.  Είναι εγκεκριμένη εισηγήτρια/εκπαιδεύτρια από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου. Τα τελευταία είκοσι χρόνια μοιράζεται τις γνώσεις και την εμπειρία της με Ανώτατα Διευθυντικά Στελέχη, Διευθυντές και λειτουργούς σε θέματα Marketing, Διεύθυνσης, Ηγεσίας, Επιχειρηματικότητα...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 195.00
  • € 84.00
  • € 37.05
  • € 111.00
  • € 132.09

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 195.00
  • € 0.00
  • € 37.05
  • € 195.00
  • € 232.05
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Παρασκευή - 26 Νοε 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Χριστιάνα Κναή

Τοποθεσία:

M.M.C Management Center (Λευκωσία)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : LIVE ONLINE WEBINAR - Εμπειρία Πελάτη

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Ολιστική Προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών...

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, ένα διαρκές μεταβαλλόμενο περιβάλλον και υποψήφιους πελάτες οι οποίοι είναι αρκετά ...

03/12/2024 08:30

14.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Επαγγελματική Εξυπηρέτηση Πελατών...

Το εργαστήριο αυτό εστιάζει στο να καλλιεργήσει μια πελατοκεντρική κουλτούρα καθώς επίσης και να ενδυναμώσει τους συμμετέχοντες όσον αφορά εργαλεία και τεχνικές...

19/12/2024 08:30

7.00 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online