Managing Front Office Operations (Paphos)
- Τουρισμός/ Ξενοδοχεία/ Τρόφιμα - Πιστοποιήσεις/ Προσόντα/ Άδειες
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Αυτό το μάθημα παρουσιάζει μια σφαιρική εικόνα του Τμήματος Υποδοχής του ξενοδοχείου και του ρόλου που διαδραματίζει στη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών των πελατών. Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν γνώση σχετικά με το πώς αλληλεπιδρά το Τμήμα Υποδοχής με άλλα τμήματα και πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο και η κοινωνική δικτύωση επηρεάζουν τις λειτουργίες του Front Office. Θα μάθουν επίσης τις στρατηγικές για τη διατήρηση κερδοφόρας της ρεσεψιόν.
Ένα βασικό μάθημα για απόκτηση του Front Office Management Specialization, το μάθημα καλύπτει μια σειρά θεμάτων, συμπεριλαμβανομένου του προϋπολογισμού και της παρακολούθησης των εσόδων, του σύγχρονου μάρκετινγκ και της συνεργασίας με νέες τάσεις στον κλάδο. Οι επαγγελματίες του Front Office θα είναι πλήρως εξοπλισμένοι με τις πηγές που απαιτούνται για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου αναπτυξιακού σχεδίου για την καριέρα τους.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Ποια τα οφέλη για εσάς
- Ανάπτυξη διαχειριστικών, οργανωτικών και δεξιοτήτων στρατηγικής στο Front Office Management
- Να σας βοηθήσουν να εντοπίζετε παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες και τις αποφάσεις τους και ποιους πόρους να αξιοποιήσετε
- Πώς να εργάζεστε με νέες τάσεις στον κλάδο για να υποστηρίξετε την περιβαλλοντική και ενεργειακή διαχείριση της επιχείρησής σας
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων κοστολόγησης, προϋπολογισμού και παρακολούθησης εσόδων
Ποια τα οφέλη για τις επιχειρήσεις
- Ένα Πιστοποιημένο και άρτια εκπαιδευμένο Διευθυντικό στέλεχος που θα χρησιμοποιεί γνώσεις και μεθοδολογίες για να προωθήσει και να ωφελήσει την εταιρεία
- Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα χρησιμοποιούν με υπερηφάνεια εκπαιδευμένα στελέχη με δίπλωμα που απονέμεται από έναν παγκοσμίου φήμης Φορέα πιστοποίησης
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Διευθυντικά στελέχη, Τμηματάρχες και επόπτες που εργάζονται στα Τμήματα Υποδοχής σε μια ξενοδοχειακή μονάδα. Αποτελεί επίσης, μέρος του Τίτλου ειδίκευσης πέντε μαθημάτων στο Front Office Management και Rooms Division Management
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Θέματα
- Recovery: Γυρίστε το!
- Personalization: Παρέχετε μια εξατομικευμένη εμπειρία!
- Knowledge: Έχετε γνώση!
- Passion: Εμπνεύστε άλλους!
- Commitment: Συμμετέχετε!
- Inclusion: Συμπεριλάβετε όλους!
- Personality: Να είσαι ο εαυτός σου!
Τόπος Διεξαγωγής: Veronica Hotel Πάφος.
Εκπαιδευτής: Κώστας Μηχαηλίδης
Ο Κώστας Μιχαηλίδης σπούδασε Τουριστικά σε Αθήνα και Κέρκυρα και συνέχισε τις σπουδές του στη Μαδρίτη με Δίπλωμα Διοίκησης Ξενοδοχείων και Μεταπτυχιακό στην Επαγγελματική Κατάρτιση.
Έχει εργαστεί τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο σε διάφορα ξενοδοχεία μεσαίας και πολυτελούς κατηγορίας, κατέχοντας διάφορες θέσεις αλλά με κύριο άξονα τη Διοίκηση του Τμήματος Υποδοχής. Έχει συνεργαστεί με το Ανώτατο Ξενοδοχειακό Ινστιτούτο στη Λευκωσία και έχει επίσης υπηρετήσει ως μέλος της Τεχνικής Επιτροπής για τη δημιουργία προτύπων Υποδοχής από το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικών Προσόντων (NVQS). Από τον Ιανουάριο του 2019 είναι Εκπαιδευτής στο Εκπαιδευτικό Κέντρο Polykarpou HRD για το Cyprus Hospitality Educational Institute (CHEI).
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
- € 700.00
- € 0.00
- € 133.00
- € 700.00
- € 833.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πέμπτη - 20 Απρ 2023
Ώρα
09:00 - 12:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Κώστας ΜιχαηλίδηςΠέμπτη - 22 Ιουν 2023
Ώρα
09:00 - 12:00