Καθορίζοντας σωστές τιμές σε αβέβαιες περιόδους
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Λογιστικά/ Έλεγχος/ Φορολογικά - Digital Marketing/ Sales/ Service
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Με την εξέλιξη της επιστήμης της Κοστολόγησης, σήμερα υπάρχουν νέα μοντέλα, ακριβέστερα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν τα Διευθυντικά στελέχη να έχουν ακριβή πληροφόρηση στο θέμα κόστους.
Κάθε επιχείρηση οφείλει να κοστολογεί σωστά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της, διαφορετικά θα λαμβάνει λανθασμένες αποφάσεις με τραγικές συνέπειες για το μέλλον της. H σωστή κοστολόγηση είναι ακόμη πιο σημαντική σήμερα, αφού οι τιμές των πρώτων υλών και των μεταφορικών κοστών δεν είναι σταθερά.
Πολλές επιχειρήσεις εφαρμόζουν παραδοσιακές μεθόδους κοστολόγησης, οι οποίες δυστυχώς δεν είναι αποτελεσματικές. Αυτό γιατί κάποια έξοδα είναι δύσκολο να τιμολογηθούν, μ’ αποτέλεσμα να επηρεάζουν αρνητικά την κερδοφορία και ίσως το μέλλον μιας επιχείρησης.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Περιεχόμενο Σεμιναρίου
Αρχές Σωστής Τιμολόγησης
- Τιμή = Κόστος + Όφελος
- Παράγοντες οι οποίοι συμπεριλαμβάνονται στο κόστος
Άσκηση: Υπολογίζοντας το κόστος ενός προϊόντος / μιας υπηρεσίας της επιχείρησής μου
Προβληματισμοί των Διευθυντικών Στελεχών όταν καθορίζουν τιμές
- Υπερτιμολόγηση
- Υπο-τιμολόγηση
- Πετυχαίνοντας την σωστή τιμή, έχοντας υπόψη το Price Ceiling ή Price Floor
Μέθοδοι τιμολόγησης
- Πριμοδοτημένη αξία
- Υψηλή Αξία
- Σούπερ Αξία
- Καλή Αξία
- Μεσαία Αξία
- Υπερχρέωση
- Οικονομική λύση
- Μη συμφέρουσα λύση
- Καταλήστευση
Αναφορά παραδειγμάτων & Συσχετισμός με την επιχείρηση κάθε συμμετέχοντα
Ανάλυση / Συζήτηση / Συμπεράσματα
Αναλύοντας τα στοιχεία του κόστους
- Σταθερό κόστος: Τι περιλαμβάνει;
- Έμμεσο και Άμεσο μεταβλητό κόστος
- Τι είναι το ημιμεταβλητό κόστος;
- Πως υπολογίζεται το περιθώριο συνεισφοράς;
Άσκηση: Οι κυριότεροι παράγοντες κόστους στη δική μας περίπτωση
Μέθοδοι κοστολόγησης
- Πλήρης ή Απορροφητική
- Οριακή
- Πρότυπη
- Κοστολόγηση με βάση τις δραστηριότητες (Activity based Costing)
Υπολογίζοντας το Νεκρό Σημείο (Break Even Point)
Χρήσιμα tips στην κοστολόγηση (για ακόμη μεγαλύτερη κερδοφορία)
Επικοινωνώντας οποιαδήποτε αύξηση τιμής στους πελάτες
- Περνώντας το μήνυμα με αυτοπεποίθηση
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 200.00
- € 119.00
- € 0.00
- € 81.00
- € 81.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 200.00
- € 0.00
- € 38.00
- € 200.00
- € 238.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τρίτη - 27 Φεβ 2024
Ώρα
08:45 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Μιχάλης ΜαϊμάρηςΤοποθεσία:
Πανεπιστήμιο Κύπρου (Λευκωσία)