Αποτελεσματική Διαχείριση Χρόνου
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Soft Skills / Επικοινωνία - Ανθρώπινο Δυναμικό (HR)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η πίεση που ασκείται σήμερα με στόχο την επιβίωση καθιστά τη διαχείριση χρόνου ικανότητα βαρύτατης σημασίας. Υπάρχει ανάγκη ώστε κάθε στέλεχος να εργάζεται αποδοτικά και αποτελεσματικά, για να πετύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Χωρίς την αξιοποίηση συγκεκριμένων τεχνικών, αυτό δεν είναι εύκολο λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις στο σημερινό εργασιακό περιβάλλον.
Ο χρόνος για όλους τους ανθρώπους είναι ο ίδιος: 24 ώρες. Το ερώτημα είναι: Πως καταφέρνουν κάποιοι άνθρωποι να πετυχαίνουν περισσότερα πράγματα μέσα στον ίδιο χρόνο; Αυτό το κενό καλείται να κλείσει το σεμινάριο.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με το τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να
αξιοποιούν αποτελεσματικά τον χρόνο τους, αναγνωρίζοντας και αποφεύγοντας τους “χρονοκλέπτες” και εφαρμόζοντας τεχνικές εξοικονόμησης χρόνου.
θέτουν και να υλοποιούν στόχους, χρησιμοποιώντας γραπτά και μετρήσιμα κριτήρια για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων.
διαχειρίζονται την αναβλητικότητα, εφαρμόζοντας πρακτικές τεχνικές για να παραμένουν παραγωγικοί και οργανωμένοι.
δημιουργούν πλάνα δράσης για τις εργασίες τους, εστιάζοντας σε σημαντικές δραστηριότητες και αξιοποιώντας τις ζώνες δραστηριοποίησης.
υποκινούν τον εαυτό τους και να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, ενισχύοντας την προσωπική τους οργάνωση και την υπευθυνότητά τους στον επαγγελματικό χώρο.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Ανάμεσα σε άλλους το σεμινάριο αυτό αφορά
- Διευθυντικά Στελέχη (CEOs, Διευθυντές, Μάνατζερ τμημάτων)
- Επαγγελματίες Πωλήσεων (Πωλητές, Εκπρόσωποι Πωλήσεων)
- Εκπαιδευτικοί (Καθηγητές, Δάσκαλοι)
- Επαγγελματίες Υγείας (Γιατροί, Νοσηλευτές)
- Εργαζόμενοι στον Τομέα Πληροφορικής (Developers, IT Managers)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Πρόγραμμα Σεμιναρίου και Περιεχόμενο Σεμιναρίου
Αναπτύσσοντας συνήθειες που οδηγούν στην επιτυχία
- Οι 7 συνήθειες των επιτυχημένων Μάνατζερ
Η αξιοποίηση του χρόνου
- Οι παράμετροι που επηρεάζουν τους τρόπους με τους οποίους αξιοποιείται ο χρόνος
- Προσωπικότητες ανθρώπων με κριτήριο την αξιοποίηση του χρόνου
- Ο τρόπος που εργάζεται κάθε στυλ προσωπικότητας
- Δυνατά σημεία που χρήζουν βελτίωσης του κάθε στυλ
Χρόνος & Οργάνωση Εργασιών και Έργων
- Στοχοθέτηση
- Γιατί οι στόχοι πρέπει να είναι γραπτώς;
- Ποια άλλα κριτήρια πρέπει να πληρούν οι στόχοι ώστε να είναι υλοποιήσιμοι;
- Η έννοια και η βάση της οργάνωσης
- Σημαντικότητα vs Επείγον κάθε εργασία ή έργου
- Χρόνος και Αναβλητικότητα
- Τεχνικές διαχείρισης της αναβλητικότητας
- Πρακτικές επίλυσης της αναβλητικότητας
Ετοιμασία Πλάνων Δράσης για τις εργασίες μας
- Τι είναι οι ζώνες δραστηριοποίησης;
- Ποια στοιχεία τις επηρεάζουν;
- Πως γίνεται ο έλεγχος των δραστηριοτήτων;
- Από τον Διευθυντή / από το άτομο που εκτελεί την εργασία
- Οδηγίες & πρακτικές συμβουλές ώστε να πετυχαίνουμε περισσότερα σε λιγότερο χρόνο
Χρήσιμες τεχνικές αποφυγής των “χρονοκλεπτών”
- Πως μπορώ να κερδίσω δύο ώρες καθημερινά;
- Το “κούρεμα” των χρονοβόρων διαδικασιών
- Η εξοικονόμηση χρόνου στην πράξη
- Ενεργοποίηση και ανάληψη ευθυνών
- Τρόποι υποκίνησης του εαυτού μας με στόχο την επιτυχία
Συμπεράσματα, Αξιολόγηση Σεμιναρίου & εκπαιδευτή
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 240.00
- € 140.00
- € 0.00
- € 100.00
- € 100.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 240.00
- € 0.00
- € 45.60
- € 240.00
- € 285.60
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τετάρτη - 14 Μαΐου 2025
Ώρα
08:45 - 13:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Μιχάλης ΜαϊμάρηςΤοποθεσία:
Πανεπιστήμιο Κύπρου (Λευκωσία)