Office Management Diploma
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Soft Skills / Επικοινωνία
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
To δίπλωμα αποτελείται από 5 εκπαιδευτικές ενότητες-σεμινάρια και μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε 5 μήνες. Μέσω αυτών των πρακτικών ενοτήτων οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες οι οποίες απαιτούνται για αποτελεσματική διοίκηση γραφείου. Θα τους βοηθήσει να διεκδικήσουν ή να προαχθούν στην θέση του “Office Manager.” Πέραν από το ακαδημαϊκό υπόβαθρο των γνώσεων οι εκπαιδευτικές ενότητες είναι εμπλουτισμένες με πρακτικά παραδείγματα, μελέτες περιπτώσεων, υπόδηση ρόλων, στρατηγικό σχεδιασμό έτσι ώστε να είναι να θέση να ανταπεξέλθουν στην θέση του “Office Manager” με ευκολία. Περιλαμβάνει ενότητες όπως διοίκηση γραφείου, πολιτικές διαδικασίες και έντυπα διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, ποιοτική εξυπηρέτηση, ηγεσία και εργατική νομοθεσία.
Το πρόγραμμα είναι δομημένο για παρακολούθηση των 3 ενοτήτων με δια ζώσης εκπαίδευση και παρακολούθηση των άλλων 2 ενοτήτων με ασύγχρονη εξ' αποστάσεως μάθηση (eLearning). Ασύγχρονη εξ' αποστάσεως μάθηση (eLearning) σημαίνει ότι θα σας δοθεί πρόσβαση σε ειδική πλατφρόμα στην οποία ο κάθε συμμετέχοντας θα μπορεί από την άνεση του σπιτιού του να παρακολουθήσει τη ροή της μάθησης που έχει σχεδιαστεί και σε χρόνο που θα βολεύει τον καθένα ξεχωριστά. Σε αυτό τον τύπο μαθήματος οι συμμετέχοντες θα παρακολουθούν video και άλλο υλικό για εκπλήρωση των στόχων της εκπαιδευτικής Ενότητας.
Πιστοποιήσεις: Courseware Institute of U.S.A.
Το δίπλωμα είναι αναγνωρισμένο από το Courseware Institute of U.S.A. δίνοντας έτσι την εγκυρότητα και την αξιοπιστία ενός από τους μεγαλύτερους εκπαιδευτικούς οργανισμούς επαγγελματικών προσόντων. Με το τέλος του κάθε σεμιναρίου θα απονέμεται στους συμμετέχοντες πιστοποίηση συμμετοχής και με την ολοκλήρωση και των 5 σεμιναρίων θα απονεμηθεί επιπρόσθετα το Office Management Diploma.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
- Να γνωρίζουν τα καθήκοντα και τα χαρακτηριστικά ενός αποτελεσματικού Office Manager
- Να γνωρίζουν πώς να δημιουργούν ένα εργονομικό περιβάλλον εργασίας
- Να είναι σε θέση να δημιουργήσουν τις σωστές διαδικασίες διαχείρισης γραφείου ή του τμήματος τους
- Να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα έγγραφα και τις πληροφορίες της επιχείρησης
- Να διοικούν σωστά ένα ψηφιακό γραφείο
- Να επικοινωνούν αποτελεσματικά μέσω γραπτού ή προφορικού λόγου με άλλους συναδέλφους
- Να κατανοούν τις οικονομικές καταστάσεις και να παίρνουν τις ανάλογες αποφάσεις.
- Να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τους υφιστάμενους τους και τα άτομα στο γραφείο τους ή στο τμήμα τους.
- Να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τα διάφορα έργα που αναλαμβάνουν
- Να παρακινούν τους άλλους διευθυντές να εφαρμόζουν τους κανόνες λειτουργίας του γραφείου.
- Nα έχουν τις γνώσεις σχετικά με τη δημιουργία κατάλληλων εγγράφων και εντύπων που τηρούν το σχετικό νομικό πλαίσιο και καλύπτουν τις ανάγκες της εταιρείας τους.
- Να γνωρίζουν για τις τελευταίες τροποποιήσεις που διέπουν το νομικό πλαίσιο ούτως ώστε να βελτιώσουν αλλά και να ανασυντάξουν τα έντυπα που ήδη έχουν στην εταιρεία τους.
- Να αναβαθμίσουν τις πολιτικές, κανονισμούς και άλλα γραπτά έντυπα προσωπικού της Εταιρείας τους.
- Να ανταλλάξουν απόψεις με άλλους συμμετέχοντες για καλές πρακτικές σχετικές με τις πολιτικές και διαδικασίες ανθρώπινου δυναμικού.
- Να υιοθετήσουν μια πειθαρχημένη στρατηγική σχετικά με τη νομική υποχρέωση της Εταιρείας απέναντι στο ανθρώπινο δυναμικό της με σκοπό την αποφυγή καταγγελιών και δικαστικών διαφορών.
- Να θέσουν διαδικασίες διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού οι οποίες θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν τις λειτουργίες της επιχείρησης και οι διευθυντές να γίνουν πιο αποτελεσματικοί στην διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού.
- Να καταλάβουν τον αντίκτυπο που έχει η εξυπηρέτηση πελατών στην αύξηση του κύκλου εργασιών.
- Να γνωρίζουν και να εφαρμόζουν τους παράγοντες οι οποίοι καθορίζουν την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών.
- Να αναπτύξουν δεξιότητες καλής εξυπηρέτησης πελατών.
- Να εφαρμόζουν συστήματα πρόληψης και αντιμετώπισης κακής εξυπηρέτησης πελατών.
- Να διαχειρίζονται ομάδες υψηλών αποδόσεων.
- Να γίνουν καλύτεροι ηγέτες – διευθυντές.
- Να θέτουν καλύτερους στόχους για τα τμήματα τους.
- Να κάνουν σωστή αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων.
- Να παρακινούν τους εργαζόμενους να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους.
- Να δημιουργούν και να διαχειρίζονται ομάδες υψηλών αποδόσεων.
- Να εντοπίζουν όταν υπάρχει χαμηλή παραγωγικότητα και να παίρνουν διορθωτικά μέτρα.
- Να δημιουργούν ομάδες εμπιστοσύνης.
- Να χειρίζονται αποτελεσματικά εργαζόμενους με παράπονα.
- Να κάνουν coaching στα μέλη της ομάδας τους για συνεχή βελτίωση.
- Να βελτιώσουν την επικοινωνία στο τμήμα τους.
- Κατανοήσουν και να εφαρμόζουν αποτελεσματικά τις πρόνοιες των πιο κάτω νόμων της εργατική νομοθεσίας:
- Εξουσίες Επιθεωρητών και Σχέση Εργασίας
- Διαφωνών και Προβλέψιμων Όρων Εργασίας
- Κατώτατος Μισθός Στην Κύπρο
- Οργάνωσης του χρόνου εργασίας
- Εργοδοτουμένων με μερική απασχόληση και την απαγόρευση δυσμενούς μεταχείρισης.
- Εργοδοτουμένων με εργασία ορισμένου χρόνου
- Διατήρησης και διασφάλισης δικαιωμάτων σε περίπτωση μεταβίβαση επιχείρησης
- Ετησίων αδειών με απολαβών
- Ίσης μεταχείρισης ανδρών και γυναικών στην απασχόληση και επαγγελματική εκπαίδευση
- Σεξουαλικής παρενόχλησης στο χώρο εργασίας
- Ίσης αμοιβής ανδρών και γυναικών
- Προστασίας μητρότητας
- Άδεια Πατρότητας, Γονικής Άδειας και άδειας για λόγους ανωτέρας βίας
- Ασφάλειας και υγείας στην εργασία
- Τερματισμού απασχόλησης
- Αποζημιώσεις σε περίπτωση παράνομης απασχόλησης
- Ομαδικές απολύσεις
- Πλεονάζον προσωπικό
- Να αντιληφθούν πότε δημιουργείτε η σχέση εργοδότη –εργοδοτούμενου έστω και εάν δεν συνάψουν συμφωνία εργοδότησης
- Να γνωρίζουν τις αποφάσεις του δικαστηρίου εργατικού διαφορών σε σχετικές υποθέσεις.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Το δίπλωμα περιλαμβάνει τις 5 πιο κάτω εκπαιδευτικές ενότητες-σεμινάρια:
1. Εργατική Νομοθεσία Στην Κύπρο
2. Πολιτικές, Διαδικασίες και Έντυπα Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
3. Ηγεσία Για Μέγιστη Επιχειρηματική Απόδοση
4. Αποτελεσματική Διοίκηση Γραφείου
5. Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών
Η Επένδυση Περιλαμβάνει:
• Το δίπλωμα “Office Management Diploma”
• 5 Certifications. Ένα για κάθε σεμινάριο που ολοκληρώνετε.
• Workbooks και εκπαιδευτικό υλικό
• Τελικές Εξετάσεις
• Καφές, τσάι και αλμυρά
• Τα γεύματα δεν συμπεριλαμβάνονται. Οι συμμετέχοντες που επιθυμούν γεύμα μπορούν να το πληρώσουν στο εστιατόριο.
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 1800.00
- € 1170.00
- € 0.00
- € 630.00
- € 630.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 1800.00
- € 825.00
- € 185.25
- € 975.00
- € 1,160.25
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Δευτέρα - 25 Νοε 2024
Ώρα
09:00 - 17:30
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Άδωνης ΑναστασίουΤοποθεσία:
Adonis Business Institute Ltd
Τρίτη - 26 Νοε 2024
Ώρα
09:00 - 17:30
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Άδωνης ΑναστασίουΤοποθεσία:
Adonis Business Institute Ltd
Δευτέρα - 02 Δεκ 2024
Ώρα
09:00 - 17:30
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Άδωνης ΑναστασίουΤοποθεσία:
Adonis Business Institute Ltd
Τρίτη - 03 Δεκ 2024
Ώρα
09:00 - 17:30
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Άδωνης ΑναστασίουΤοποθεσία:
Adonis Business Institute Ltd
Δευτέρα - 07 Απρ 2025
Ώρα
09:00 - 17:30
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Άδωνης ΑναστασίουΤοποθεσία:
Adonis Business Institute Ltd
Τρίτη - 08 Απρ 2025
Ώρα
09:00 - 17:30
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Άδωνης ΑναστασίουΤοποθεσία:
Adonis Business Institute Ltd