Επαγγελματική Εξυπηρέτηση Πελατών
- Digital Marketing/ Sales/ Service
19 Δεκ 2024 08:30 19 Δεκ 2024 16:15
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το εργαστήριο αυτό εστιάζει στο να καλλιεργήσει μια πελατοκεντρική κουλτούρα καθώς επίσης και να ενδυναμώσει τους συμμετέχοντες όσον αφορά εργαλεία και τεχνικές για πιο αποτελεσματική ποιοτική εξυπηρέτηση.
Αν έχετε ξαναπαρακολουθήσει εκπαίδευση σε θέματα ποιοτικής εξυπηρέτησης, αυτό το εργαστήριο θα σας υπενθυμίσει τις βασικές αρχές και θα σας βοηθήσει να αναπτύξεται πιο προηγμένες τεχνικές.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό. Ως εκ τούτο ο θεμέλιος λίθος για την επιτυχία της κάθε επιχείρησης είναι ο πελατοκεντρισμός της. Για να επιτευχθεί αυτό, η κουλτούρα όλων των εργαζομένων πρέπει να αλλάξει και στόχος όλων πρέπει να είναι η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Το εργαστηριακό αυτό σεμινάριο εστιάζει στις λειτουργίες και τους τομείς της Ποιοτικής Εξυπηρέτησης και στα βασικά εργαλεία και τεχνικές για την επίτευξη Άριστης Εξυπηρέτησης.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το εργαστηριακό αυτό σεμινάριο απευθύνεται σε:
- Διευθυντές, Βοηθούς Διευθυντές, Τμηματάρχες τμημάτων:
- Εξυπηρέτησης πελατών
- Τηλεξυπηρέτησης πελατών
- Πωλήσεων
- Τηλεπωλήσεων
- Μάρκετινγκ
- Customer Relationship Management
- Διατήρησης πελατών
- ή άλλων τμημάτων που έχουν απευθείας επικοινωνία με πελάτες και εξυπηρετούν πελάτες
- Στελέχη/Λειτουργοί των πιο πάνω τμημάτων τα οποία έχουν προσωπική ή τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτης,
- στελέχη διοικητικής υποστήριξης που εξυπηρετούν πελάτες είτε με προσωπική επαφή είτε τηλεφωνικά και γενικότερα στελέχη υπεύθυνα, που αντιλαμβάνονται πως για να ανταπεξέλθουν στα καθήκοντά τους, στο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται, θα πρέπει να βελτιώσουν την ποιότητα εξυπηρέτησης που προσφέρουν.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Topics
- Βασικές Αρχές Ποιοτικής Εξυπηρέτησης
- Ποιά είναι η εργασία μου ως Λειτουργός Εξυπηρέτησης
- Βασικές Αρχές Επαγγελματισμού
- Βασικές Αρχές Επικοινωνίας
- Η Τέχνης της Ενεργητικής Ακρόασης
- Αντιμετωπίζοντας τους πελάτες - Η Δύναμη της Συμπεριφοράς
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 263.00
- € 140.00
- € 0.00
- € 123.00
- € 123.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 263.00
- € 0.00
- € 49.97
- € 263.00
- € 312.97
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πέμπτη - 19 Δεκ 2024
Ώρα
08:30 - 16:15
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom