Διοίκηση Τμήματος Υποδοχής
- Τουρισμός/ Ξενοδοχεία/ Τρόφιμα - Πιστοποιήσεις/ Προσόντα/ Άδειες
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ένα πρόγραμμα Διοίκησης του Τμήματος Υποδοχής που αφορά στη σωστή διαχείριση των πόρων, διασφαλίζοντας παράλληλα το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών για τους επισκέπτες.
Ένα βασικό μάθημα για απόκτηση του Front Office Management Specialization, το μάθημα καλύπτει μια σειρά θεμάτων, συμπεριλαμβανομένου του mananagement, του προϋπολογισμού και της διαχείρισης των εσόδων, του σύγχρονου μάρκετινγκ και της ενημέρωσης για νέες τάσεις στον κλάδο. Οι επαγγελματίες του Front Office θα διαθέτουν με όλες τις γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου αναπτυξιακού σχεδίου για την καριέρα τους.
Αυτό το μάθημα αποτελείται από 2 ενότητες και μαζί με πρακτική άσκηση, αποτελεί τον πυρήνα του Διπλώματος πιστοποίησης του CHEI, Front Office Management Αποτελεί μέρος του Τίτλου ειδίκευσης πέντε μαθημάτων στο Front Office Management και Rooms Division Management!
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Οφέλη για τον συμμετέχοντα
- Ανάπτυξη Διευθυντικών και Ηγετικών Δεξιοτήτων.
- Πώς να εργάζεστε με νέες τάσεις στον κλάδο για να υποστηρίξετε την περιβαλλοντική και ενεργειακή διαχείριση της επιχείρησής σας
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων κοστολόγησης, προϋπολογισμού και παρακολούθησης εσόδων
Οφέλη για την επιχείρηση
- Πιστοποιημένα και άρτια εκπαιδευμένα στελέχη που θα χρησιμοποιούν γνώσεις και μεθοδολογίες, για την προώθηση και την ανάπτυξη της εταιρείας.
- Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του Front Office, ενός από τα πιο απαιτητικά τμήματα.
- Οι εταιρείες θα εργοδοτούν με υπερηφάνεια εκπαιδευμένα στελέχη με δίπλωμα που απονέμεται από έναν παγκοσμίου φήμης φορέα Πιστοποίησης
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Το πρόγραμμα απευθύνεται σε Διευθυντικά στελέχη, Τμηματάρχες και επόπτες που εργάζονται στα Τμήματα Υποδοχής σε μια ξενοδοχειακή μονάδα.
- Προσωπικό που εργάζεται στο τμήμα Υποδοχής και θέλει να αποκτήσει τα εφόδια για να κάνει το επόμενο βήμα της καριέρας του
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Θέματα:
- Οργάνωση Ξενοδοχείου
- Λειτουργίες Front Office
- Βασικές αρχές Διοίκησης
- Κρατήσεις
- Εγγραφή
- Επικοινωνία και προσφερόμενες Υπηρεσίες
- Ασφάλεια και Ξενοδοχειακή Βιομηχανία
- Λογιστική Front Office
- Check-out και εκκαθάριση λογαριασμού
- Ο Ρόλος του Housekeeping στις Επιχειρήσεις Φιλοξενίας
- Το Front Office Audit
- Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Λειτουργιών
- Διαχείριση των εσόδων
- Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού
Διπλή πιστοποίηση:
- Στους επιτυχόντες που θα ολοκληρώσουν το πρόγραμμα και θα περάσουν εξετάσεις θα απονεμηθεί ξεχωριστή πιστοποίηση για κάθε μάθημα, από το American Hotel & Lodging Educational Institute (AH&LEI) και αναγνώριση για το επίτευγμα τους, καθώς και Επαγγελματικό Δίπλωμα από τη Σχολή Front Office του CHEI.
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 1100.00
- € 840.00
- € 0.00
- € 260.00
- € 260.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 1100.00
- € 0.00
- € 209.00
- € 1100.00
- € 1,309.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πέμπτη - 06 Φεβ 2025
Ώρα
09:00 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Κώστας ΜιχαηλίδηςΤοποθεσία:
CHEI (Λεμεσός)
Πέμπτη - 13 Φεβ 2025
Ώρα
09:00 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Κώστας ΜιχαηλίδηςΤοποθεσία:
CHEI (Λεμεσός)
Πέμπτη - 20 Φεβ 2025
Ώρα
09:00 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Κώστας ΜιχαηλίδηςΤοποθεσία:
CHEI (Λεμεσός)
Πέμπτη - 27 Φεβ 2025
Ώρα
09:00 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Κώστας ΜιχαηλίδηςΤοποθεσία:
CHEI (Λεμεσός)
Πέμπτη - 06 Μαρτίου 2025
Ώρα
09:00 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Κώστας ΜιχαηλίδηςΤοποθεσία:
CHEI (Λεμεσός)
Πέμπτη - 13 Μαρτίου 2025
Ώρα
09:00 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Κώστας ΜιχαηλίδηςΤοποθεσία:
CHEI (Λεμεσός)
Πέμπτη - 20 Μαρτίου 2025
Ώρα
09:00 - 17:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Κώστας ΜιχαηλίδηςΤοποθεσία:
CHEI (Λεμεσός)