Ολιστική Προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών

- Digital Marketing/ Sales/ Service

11 Φεβ 2025 08:30 13 Φεβ 2025 12:45
Ελληνικά
14.00 ώρες ( 3 μέρες )
anad greek logo
Ολιστική Προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, ένα διαρκές μεταβαλλόμενο περιβάλλον και υποψήφιους πελάτες οι οποίοι είναι αρκετά καλά ενημερωμένοι και απαιτητικοί. Ως εκ τούτου ο θεμέλιος λίθος για την επιτυχία της κάθε επιχείρησης είναι η χάραξη μιας πελατοκεντρικής στρατηγικής μέσα από στην οποία η κουλτούρα όλων των εργαζομένων πρέπει να αλλάξει  και στόχος όλων πρέπει να είναι η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη σε όλα τα είδη των επαφών με τον πελάτη (δια ζώσης, προφορικά, γραπτά)

Το εργαστηριακό αυτό σεμινάριο σκοπεύει να ευαισθητοποιήσει τους καταρτιζόμενους αναφορικά με την στρατηγική σημασία της εξυπηρέτησης του πελάτη και να τους εφοδιάσει με γνώσεις και δεξιότητες ώστε να προβαίνουν σε άριστη επαγγελματική εξυπηρέτηση πελατών τόσο δια ζώσης και τηλεφωνικά αλλά και μέσα από τον γραπτό λόγο.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με το πέρας του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων

  1. Παρουσιάζουν τα χαρακτηριστικά του κάθε τρόπου συνδιαλλαγής με τον πελάτη
  2. Παρουσιάζουν τεχνικές εντοπισμού των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη
  3. Παρουσιάζουν τους τέσσερεις τύπους εξυπηρέτησης και να διακρίνουν μεταξύ ποιοτικής και μη ποιοτικής εξυπηρέτησης
  4. Ορίζουν τα κριτήρια της ποιοτικής εξυπηρέτησης κατά την έναρξη, κατά την διάρκεια της συνδιαλλαγής και κατά το κλείσιμο της εξυπηρέτησης
  5. Περιγράφουν τρόπους αντιμετώπισης του δύσκολου πελάτη
  6. Επεξηγούν στοιχεία της γλώσσας του σώματος που βοηθούν στην εξυπηρέτηση δια ζώσης
  7. Ορίζουν την ενεργητική ακρόαση
  8. Παρουσιάζουν τις βασικές αρχές της τηλεφωνικής επικοινωνίας
  9. Αναλύουν γιατί η γλώσσα του σώματος είναι σημαντική στην τηλεφωνική επικοινωνία
  10. Επεξηγούν γιατί η επιτυχία στις τηλεφωνικές τεχνικές εστιάζει στις μικρές και σημαντικές λεπτομέρειες
  11. Επεξηγούν την σημασία της αποτελεσματικής γραπτής επικοινωνίας για τον οργανισμό
  12. Περιγράφουν τα 6 βήματα για την δημιουργία του οποιουδήποτε εγγράφου
  13. Παρουσιάζουν βέλτιστες πρακτικές για τα email
  14. Περιγράφουν βασικές αρχές επαγγελματικής επικοινωνίας μέσω chat
  15. Παρουσιάζουν το προφίλ του πελάτη που επιλέγει να επικοινωνήσει μέσω chat

Σε επίπεδο δεξιοτήτων

  1. Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τεχνικές για να εντοπίζουν τις ανάγκες του πελάτη τους και να αναγνωρίζουν τις προσδοκίες του
  2. Αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τον δύσκολο πελάτη
  3. Εφαρμόζουν αποτελεσματικά τεχνικές ποιοτικής εξυπηρέτησης κατά την έναρξη, κατά την διάρκεια της συνδιαλλαγής και κατά το κλείσιμο της εξυπηρέτησης
  4. Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την γλώσσα του σώματος κατά την δια ζώσης εξυπηρέτηση
  5. Αξιοποιούν τις κατάλληλες τεχνικές κατά το κλείσιμο της εξυπηρέτησης
  6. Επιλέγουν τις κατάλληλες λέξεις κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους
  7. Εφαρμόζουν ενεργητική ακρόαση κατά την τηλεφωνική επικοινωνία αποτελεσματικά
  8. Διεξάγουν μια τηλεφωνική συνδιάλεξη σύμφωνα με μια συγκεκριμένη διαδικασία
  9. Χρησιμοποιούν την ενεργητική και παθητική φωνή ανά περίσταση
  10. Συντάσσουν επαγγελματικά email
  11. Επικοινωνούν με το ενδεδειγμένο ύφος μέσω chat

Σε επίπεδο στάσεων

  1. Ευαισθητοποιούνται αναφορικά με την στρατηγική σημασία της εξυπηρέτησης του πελάτη
  2. Ευαισθητοποιούνται ως προς τη σημασία της επαγγελματικής εξυπηρέτησης του πελάτη τόσο δια ζώσης και τηλεφωνικά όσο και γραπτώς


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το εργαστηριακό αυτό σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Διευθυντές, Βοηθούς Διευθυντές, Τμηματάρχες τμημάτων:
    • Εξυπηρέτησης πελατών
    • Τηλεξυπηρέτησης πελατών
    • Γραπτής επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών
    • Πωλήσεων
    • Τηλεπωλήσεων
    • Μάρκετινγκ
    • Customer Relationship Management
    • Διατήρησης πελατών
    • Προσφορών
  • ή άλλων τμημάτων που έχουν απευθείας επικοινωνία  με πελάτες και εξυπηρετούν πελάτες
  • Στελέχη/Λειτουργοί των πιο πάνω τμημάτων τα οποία έχουν προσωπική δια ζώσης, τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία με πελάτες
  • Στελέχη διοικητικής υποστήριξης που εξυπηρετούν πελάτες είτε με προσωπική επαφή είτε τηλεφωνικά είτε γραπτώς και γενικότερα στελέχη υπεύθυνα, που αντιλαμβάνονται πως για να ανταπεξέλθουν στα καθήκοντά τους, στο ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται, θα πρέπει να βελτιώσουν την ποιότητα εξυπηρέτησης που προσφέρουν

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Θεματολογία Σεμιναρίου

  1. Εισαγωγή στο εργαστήριο
  2. Τρόποι συνδιαλλαγής με πελάτη
  3. Ανάγκες και προσδοκίες πελάτων και εντοπισμός τους
  4. Ορίζοντας την ποιοτική εξυπηρέτηση
  5. Ο δύσκολος πελάτης στην ποιοτική εξυπηρέτηση
  6. Εφαρμοζόντας την ποιοτική εξυπηρέτηση- Βασικές τεχνικές ποιοτιικής εξυπηρέτησης στην Δια Ζώσης Εξυπηρέτηση
  7. Εφαρμοζόντας την ποιοτική εξυπηρέτηση- Βασικές τεχνικές ποιοτιικής εξυπηρέτησης κατα την τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
  8. Τα μέρη του τηλεφωνήματος και ο έλεγχος κατα τη διάρκεια
  9. Εφαρμοζόντας την ποιοτική εξυπηρέτηση- Βασικές τεχνικές ποιοτιικής εξυπηρέτησης κατά την γραπτή εξυπηρέτηση
  10. Μεθοδολογία
  11. ‘Αλλοι Βασικοί Κανόνες Γραφής
  12. Επαγγελματικά Ηλεκτρονικά Μηνύματα ( E-mails)
  13. Επικοινωνία μέσα στο chat/messenger
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Βασιλική Ανδρικοπούλου - Head of Training and Development and HR of MMC Management
Η Βασιλική Ανδρικοπούλου απόφοιτη του τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος Human Resources Management & Organisational Behaviour από το Cyprus International Institute of Management. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων αλλά και την διαχείριση θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού. Εργάζεται στo Mediterranean Management Center από τον Αύγουστο του 2019 και είναι Head of &n...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 462.00
  • € 280.00
  • € 0.00
  • € 182.00
  • € 182.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 462.00
  • € 0.00
  • € 87.78
  • € 462.00
  • € 549.78
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 11 Φεβ 2025

Ώρα

08:30 - 13:45

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Βασιλική Ανδρικοπούλου

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τετάρτη - 12 Φεβ 2025

Ώρα

08:30 - 13:45

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Βασιλική Ανδρικοπούλου

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 13 Φεβ 2025

Ώρα

08:30 - 12:45

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Βασιλική Ανδρικοπούλου

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Ολιστική Προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Ολιστική Προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών...

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, ένα διαρκές μεταβαλλόμενο περιβάλλον και υποψήφιους πελάτες οι οποίοι είναι αρκετά ...

11/02/2025 08:30

14.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Αποτελεσματικές Τηλεφωνικές Τεχνικές...

Η τηλεφωνική επαφή είναι πολλές φορές η πρώτη επαφή που έχουν πελάτες και συνεργάτες με την εταιρία ή οργανισμό. Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι ιδι...

27/03/2025 08:30

7.00 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online