
Masterclass Τεχνητής Νοημοσύνης & Καινοτόμων Τεχνολογιών στο Marketing (100% Επιχορηγημένο)
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Digital Marketing/ Sales/ Service - Καινοτομία/ Start Ups - Τουρισμός/ Ξενοδοχεία/ Τρόφιμα

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Με μια στρατηγική marketing, μια εταιρεία μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις της, να βελτιώσει την αποδοτικότητα των καμπανιών της και να προσελκύσει νέους πελάτες. Παράλληλα, η δημιουργία ενός ισχυρού brand name δεν περιορίζεται απλώς στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας. Προσδίδει ουσιαστική αξία, εδραιώνει τη θέση της στην αγορά και ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό της.
Οι εκπαιδευόμενοι, μέσα από πρακτική εξάσκηση, θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τη δική τους εξατομικευμένη στρατηγική marketing και brand building, αξιοποιώντας την τεχνική omnichannel. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει τον σχεδιασμό μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εταιρείας τους, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς όσο και τις προτιμήσεις του πελατειακού τους κοινού.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα μάθουν:
- Τα βήματα τα οποία πρέπει να ακολουθήσουν για να δημιουργήσουν την δική τους στρατηγική marketing
- Πως να ενισχύσουν την σχέση της εταιρείας τους με τους πελάτες
- Να καθορίζουν το κοινό στόχος τους και να το διαχωρίζουν με βάση το Market Segmentation που θα κάνουν
- Πως να επιλέξουν και να αναπτύξουν τους δικούς τους «Profit maximisers»
- Τι είναι το branding και ποια η σημασία του για τις εταιρείες
- Τα στάδια δημιουργίας ενός brand
- Πως θα καθορίσουν την προσωπικότητα του δικού τους brand
- Πως θα επιλέξουν τα σωστά μηνύματα και τον κατάλληλο τόνο φωνής για το δικό τους brand
- Πως θα διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό
- Πως να χρησιμοποιήσουν το διαδικτυακό marketing & τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας
- Πως να δημιουργήσουν στρατηγική Digital Marketing
- Πως να στηρίξουν και να διαχειριστούν μακροπρόθεσμα την διαδικασία δημιουργίας brand name
- Πως με την τεχνική omnichannel θα διασφαλίσουν ότι θα έχουν μια ταυτότητα για την εταιρεία τους και καλύτερο αποτέλεσμα στην προβολή τους
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Διαφημιστές
- Marketters
- Ιδιοκτήτες εταιρείων
- Γενικούς διευθυντές
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Χρήσιμες Πληροφορίες:
- Επιχορηγημένο από την Αν.Α.Δ 100% για εργαζόμενους
- Θα δοθούν σημειώσεις εκπαιδευτικού υλικού
- Θα δοθεί πιστοποιητικό συμμετοχής
- Περιορισμένος αριθμός θέσεων
- Γλώσσα: Ελληνικα
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 2100.00
- € 2100.00
- € 0.00
- € 0.00
- € 0.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 2100.00
- € 0.00
- € 399.00
- € 2100.00
- € 2,499.00
Κοστολογικές Πληροφορίες
Εγγεγραμμένοι Άνεργοι: Δωρεάν