Marketing & Brand Building για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις: Omnichannel Approach (100% Επιχορηγημένο)

- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Digital Marketing/ Sales/ Service - Καινοτομία/ Start Ups - Τουρισμός/ Ξενοδοχεία/ Τρόφιμα

13 Μαΐου 2025 08:30 22 Μαΐου 2025 13:00 OnLine Virtual Classroom
Ελληνικά
21 ώρες ( 4 μέρες )
anad greek logo
Marketing & Brand Building για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις: Omnichannel Approach (100% Επιχορηγημένο)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Με μια στρατηγική marketing, μια εταιρεία μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις της, να βελτιώσει την αποδοτικότητα των καμπανιών της και να προσελκύσει νέους πελάτες. Παράλληλα, η δημιουργία ενός ισχυρού brand name δεν περιορίζεται απλώς στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας. Προσδίδει ουσιαστική αξία, εδραιώνει τη θέση της στην αγορά και ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό της.

Οι εκπαιδευόμενοι, μέσα από πρακτική εξάσκηση, θα έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν τη δική τους εξατομικευμένη στρατηγική marketing και brand building, αξιοποιώντας την τεχνική omnichannel. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει τον σχεδιασμό μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εταιρείας τους, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς όσο και τις προτιμήσεις του πελατειακού τους κοινού.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα μάθουν:

  • Τα βήματα τα οποία πρέπει να ακολουθήσουν για να δημιουργήσουν την δική τους στρατηγική marketing
  • Πως να ενισχύσουν την σχέση της εταιρείας τους με τους πελάτες
  • Να καθορίζουν το κοινό στόχος τους και να το διαχωρίζουν με βάση το Market Segmentation που θα κάνουν
  • Πως να επιλέξουν και να αναπτύξουν τους δικούς τους «Profit maximisers»
  • Τι είναι το branding και ποια η σημασία του για τις εταιρείες
  • Τα στάδια δημιουργίας ενός brand
  • Πως θα καθορίσουν την προσωπικότητα του δικού τους brand
  • Πως θα επιλέξουν τα σωστά μηνύματα και τον κατάλληλο τόνο φωνής για το δικό τους brand
  • Πως θα διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό
  • Πως να χρησιμοποιήσουν το διαδικτυακό marketing & τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας
  • Πως να δημιουργήσουν στρατηγική Digital Marketing
  • Πως να στηρίξουν και να διαχειριστούν μακροπρόθεσμα την διαδικασία δημιουργίας brand name
  • Πως με την τεχνική omnichannel θα διασφαλίσουν ότι θα έχουν μια ταυτότητα για την εταιρεία τους και καλύτερο αποτέλεσμα στην προβολή τους


ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

  • Διαφημιστές
  • Marketters
  • Ιδιοκτήτες εταιρείων
  • Γενικούς διευθυντές 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Χρήσιμες Πληροφορίες:

  • Επιχορηγημένο από την Αν.Α.Δ 100% για εργαζόμενους
  • Θα δοθούν σημειώσεις εκπαιδευτικού υλικού
  • Θα δοθεί πιστοποιητικό συμμετοχής
  • Περιορισμένος αριθμός θέσεων
  • Γλώσσα: Ελληνικα
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Γιώργος Κιτής - Γενικός Διευθυντής Marketing Lab
Ο Γιώργος Κιτής, ο οποίος σήμερα είναι Γενικός Διευθυντής στο Marketing LAB, έχει μεγάλη εμπειρία στον χώρο του marketing, τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους οργανισμούς. Έχει συνεργαστεί τόσο με οργανισμούς στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό για να δημιουργήσει στρατηγικές μάρκετινγκ για παγκοσμίους φήμης brands. Είναι κάτοχος BSc Communications, MA Media & Communications Management, Diploma Banking & Finance ενώ έχει και τον τίτλο του Charter Marketer. Επίσης είναι «Certified Google Adv...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 2100.00
  • € 2100.00
  • € 0.00
  • € 0.00
  • € 0.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 2100.00
  • € 0.00
  • € 399.00
  • € 2100.00
  • € 2,499.00

Κοστολογικές Πληροφορίες

Εγγεγραμμένοι Άνεργοι: Δωρεάν

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 13 Μαΐου 2025

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Γιώργος Κιτής

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 15 Μαΐου 2025

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Γιώργος Κιτής

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 20 Μαΐου 2025

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Γιώργος Κιτής

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 22 Μαΐου 2025

Ώρα

08:30 - 13:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Γιώργος Κιτής

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Marketing & Brand Building για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις: Omnichannel Approach (100% Επιχορηγημένο)

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Google Marketing Tools: Ads, Analytics, SEO, Business...

Η Google προσφέρει μοναδικά εργαλεία που μπορούν να απογειώσουν την προβολή και τις πωλήσεις της επιχείρησής σας. Οι διαφημίσεις μέσω Google Ads είναι μία από τ...

25/02/2025 08:30

28.00 ώρες (6 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Digital Marketing Masterclass - Social Media, Google Ads & Advertising...

Οι συμμετέχοντες μέσα από έντονη πρακτική εξάσκηση θα μάθουν όλα όσα χρειάζονται για να μπορούν να υλοποιήσουν και να διαχειριστούν αποτελεσματικά την διαδικτυα...

12/03/2025 08:30

42.00 ώρες (10 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Marketing & Brand Building για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις: Omnichannel ...

Με μια στρατηγική marketing, μια εταιρεία μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις της, να βελτιώσει την αποδοτικότητα των καμπανιών της και να προσελκύσει νέους πελάτες....

13/05/2025 08:30

21.00 ώρες (4 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Graphic Design & Photoshop: Διαφημίσεις, Γραφικά & Εικόνες...

Το Adobe Photoshop είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο επεξεργασίας φωτογραφιών & εικόνων. Οι συμμετέχοντες με πρακτική άσκηση, θα αναπτύξουν τις δεξιότητες τους όσον...

13/05/2025 08:30

40.00 ώρες (6 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online