Η Τέχνη & οι Τεχνικές της Διαπραγμάτευσης
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το σεμινάριο παρέχει ολοκληρωμένη εκπαίδευση στις στρατηγικές και τεχνικές διαπραγμάτευσης, καλύπτοντας θέματα όπως το θετικό κλίμα συνεργασίας, οι κύριες φάσεις της διαδικασίας, τα κορυφαία μοντέλα διαπραγμάτευσης (Harvard Model, Principled Negotiation), η διαχείριση συναισθημάτων και συγκρούσεων, και η χρήση λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας.
Οι συμμετέχοντες θα μάθουν να αναγνωρίζουν εναλλακτικές λύσεις, να εφαρμόζουν ενεργητική ακρόαση και πειθώ, και να διαχειρίζονται περιβάλλοντα υψηλού ανταγωνισμού ή έντασης. Ειδικές στρατηγικές για την τελική φάση διασφαλίζουν την επιτυχία της συμφωνίας, καθιστώντας το σεμινάριο ιδανικό για επαγγελματίες που επιδιώκουν αποτελεσματικές λύσεις.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο θα μάθουν:
- Σύγχρονες Τεχνικές Διαπραγμάτευσης: Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν Τεχνικές “win-win” και πώς να βρίσκουν λύσεις που ικανοποιούν όλες τις πλευρές, εστιάζοντας στην προστιθέμενη αξία χρησιμοποιώντας δεδομένα και τρόπους υποστήριξη της θέσης τους.
- Δεξιότητες για Αποτελεσματική Διαπραγμάτευση: Ανάπτυξη σχεδίου πριν τη διαπραγμάτευση, συμπεριλαμβανομένων των στόχων, των εναλλακτικών και των πιθανών αντιδράσεων. Ικανότητα προσαρμογής στις εξελίξεις κατά τη διάρκεια της διαπραγμάτευσης και κατανόηση των συναισθημάτων και των κινήτρων της άλλης πλευράς για τη δημιουργία γέφυρας επικοινωνίας.
- Στρατηγικές Επίτευξης Αμοιβαία Επωφελών Συμφωνιών: Πώς να χτίζουν εμπιστοσύνη μέσω της ανοιχτής επικοινωνίας, κατανόηση των πραγματικών αναγκών πίσω από τις δηλωμένες θέσεις των μερών και τεχνικές για την αναζήτηση δημιουργικών λύσεων που ωφελούν όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.
- Πως να διαχειρίζονται δύσκολες καταστάσεις: Εργαλεία για την αποφυγή κλιμάκωσης και τη διατήρηση της ψυχραιμίας, πώς να σταθμίζουν τα υπέρ και τα κατά κάθε απόφασης και στρατηγικές για τη μετατροπή μιας δύσκολης συζήτησης σε ευκαιρία ενίσχυσης των σχέσεων.
- Τεχνικές Πειθούς και Ενεργητικής Ακρόασης: Χρήση λογικής, συναισθημάτων και αξιοπιστίας για την ενίσχυση της θέσης τους, τεχνικές όπως η επανάληψη βασικών σημείων, η διατύπωση διευκρινιστικών ερωτήσεων και η επίδειξη ενσυναίσθησης και κατανόηση αναγκών.
- Συνεργατική Προσέγγιση στις Διαπραγματεύσεις: Εντοπισμός των κοινών συμφερόντων και προώθηση της συνεργασία μέσα από το χτίσιμο εμπιστοσύνης: και ανάπτυξη ειλικρινούς επικοινωνίας και δέσμευση σε αμοιβαία επωφελείς λύσεις.
- Ανάπτυξη Αυτοπεποίθησης και Ανθεκτικότητας: Τεχνικές για την παραμονή συγκεντρωμένων και ψύχραιμων κάτω από πίεση, και δημιουργία σχεδίων δράσης για απρόβλεπτες καταστάσεις και δύσκολους συνομιλητές.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Στελέχη Πωλήσεων και Marketing – Για την αποτελεσματική διαπραγμάτευση με πελάτες και προμηθευτές.
- Διευθυντές και Προϊστάμενοι Τμημάτων – Για τη βελτίωση συνεργασιών και την επίλυση συγκρούσεων εντός της ομάδας.
- Σύμβουλοι και Διαμεσολαβητές – Για την ανάπτυξη στρατηγικών διαχείρισης συγκρούσεων και διαπραγματεύσεων.
- Επαγγελματίες Νομικής και Συμβουλευτικής – Για την ενίσχυση της επιχειρηματολογίας και την αποτελεσματική εκπροσώπηση πελατών.
- Επιχειρηματίες και Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων – Για τη διαπραγμάτευση όρων συνεργασίας και την επίτευξη στρατηγικών στόχων.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Περιεχόμενο Προγράμματος
- Βασικά χαρακτηριστικά μιας επιτυχημένης διαπραγμάτευσης: Πως δημιουργείται και διατηρείται ένα θετικό κλίμα συνεργασίας μέσα από στόχευση σε λύσεις αντί για αντιπαράθεση.
- Οι κύριες φάσεις της διαπραγματευτικής διαδικασίας: Προετοιμασία, έναρξη, διαπραγμάτευση & κλείσιμο.
- Μοντέλα διαπραγμάτευσης: Harvard Negotiation Model, Διαπραγμάτευση βασισμένη σε αρχές (Principled Negotiation) και συγκριτική ανάλυση άλλων μοντέλων.
- Χαρτογράφηση εναλλακτικών λύσεων: Κατανόηση της καλύτερης εναλλακτικής σε περίπτωση μη συμφωνίας.
- Ενεργητική ακρόαση και ερωτήσεις κατανόησης: Ενεργητική ακρόαση με εστίαση στην πλήρη κατανόηση των θέσεων και αναγκών της άλλης πλευράς και χρήση ανοιχτών ερωτήσεων για τη συλλογή πληροφοριών και την αποσαφήνιση θεμάτων.
- Σωστή χρήση λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας: Επιλογή θετικού και σαφούς λεξιλογίου για αποτελεσματική μετάδοση μηνυμάτων και διαχείριση τόνου φωνής, γλώσσας σώματος και εκφράσεων προσώπου για ενίσχυση της αξιοπιστίας.
- Τεχνικές πειθούς και επιχειρηματολογίας: Πειθώ με βάση δεδομένα & δομημένη επιχειρηματολογία με εστίαση σε λογικά και συναισθηματικά επιχειρήματα που επηρεάζουν την άλλη πλευρά.
- Διαχείριση συναισθημάτων και εντάσεων κατά τη διάρκεια της διαπραγμάτευσης: Τεχνικές για τη διατήρηση της ψυχραιμίας & διαχείριση εντάσεων.
- Προσεγγίσεις επίλυσης συγκρούσεων: Κατανόηση των αιτίων που προκαλούν τη διαφωνία και τεχνικές επίλυσης.
- Τεχνικές αποτροπής και μετριασμού συγκρούσεων: Δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης και συνεργασίας από την αρχή και εστίαση στις κοινές αξίες και στόχους για την αποκατάσταση της ισορροπίας.
- Διαπραγμάτευση σε περιβάλλοντα υψηλού ανταγωνισμού ή έντασης: Χρήση στρατηγικών για την αποφυγή λανθασμένων αποφάσεων κάτω από πίεση και στάθμιση των επιπτώσεων κάθε επιλογής σε ένα έντονο περιβάλλον.
- Στρατηγικές διαχείρισης της τελικής φάσης: Πώς να διασφαλίσουν ότι η τελική συμφωνία είναι ξεκάθαρη και εφαρμόσιμη και χειρισμός της τελευταίας φάσης για να εξασφαλίση της καλύτερης δυνατής συμφωνίας.
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 600.00
- € 420.00
- € 0.00
- € 180.00
- € 180.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 600.00
- € 300.00
- € 57.00
- € 300.00
- € 357.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Δευτέρα - 12 Μαΐου 2025
Ώρα
08:30 - 13:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Νίκος ΣαπουντζήςΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 14 Μαΐου 2025
Ώρα
08:30 - 13:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Νίκος ΣαπουντζήςΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Δευτέρα - 19 Μαΐου 2025
Ώρα
08:30 - 13:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Νίκος ΣαπουντζήςΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 21 Μαΐου 2025
Ώρα
08:30 - 13:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Νίκος ΣαπουντζήςΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Δευτέρα - 26 Μαΐου 2025
Ώρα
08:30 - 13:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Νίκος ΣαπουντζήςΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom