Εκπαιδευτής Διά Βίου Μάθησης ΣΕΠ/CYQF/EQF

- Soft Skills / Επικοινωνία - Ανθρώπινο Δυναμικό (HR)

04 Μαρτίου 2025 17:00 17 Μαΐου 2025 16:30
Ελληνικά
84.00 ώρες ( 20 μέρες )
anad greek logo
Εκπαιδευτής Διά Βίου Μάθησης ΣΕΠ/CYQF/EQF

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Το πρόγραμμα "Εκπαιδευτής Δια Βίου Μάθησης ΣΕΠ/CYQF/EQF" στοχεύει στην προετοιμασία επαγγελματιών για την απόκτηση του επαγγελματικού προσόντος του Εκπαιδευτή Δια Βίου Μάθησης, σύμφωνα με τα πρότυπα της ΑνΑΔ. Μέσω ενός συνδυασμού διαδικτυακών και δια ζώσης συναντήσεων, οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν δεξιότητες στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή προγραμμάτων κατάρτισης για ενήλικες. Το πρόγραμμα καλύπτει βασικές αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων, μεθόδους κατάρτισης και τεχνικές αξιολόγησης, προετοιμάζοντας τους εκπαιδευόμενους για επιτυχή πιστοποίηση και αποτελεσματική διδασκαλία σε επαγγελματικά περιβάλλοντα.

Το πρόγραμμα βασίζεται στο Πρότυπο Επαγγελματικού Προσόντος Εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης, το οποίο έχει αναπτυχθεί από την ΑνΑΔ.

Ο κύριος στόχος του προγράμματος είναι να προετοιμάσει τους συμμετέχοντες με συστηματικό τρόπο, ώστε να αποκτήσουν το επαγγελματικό προσόν του Εκπαιδευτή Δια Βίου Μάθησης μέσω της καθορισμένης διαδικασίας εξέτασης και πιστοποίησης που διαχειρίζεται η ΑνΑΔ.

Ο Εκπαιδευτής Δια Βίου Μάθησης είναι ένα από τα σημαντικότερα προσόντα που μπορεί να κατέχει οποιοσδήποτε επαγγελματίας. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, οι επαγγελματίες εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή προγραμμάτων κατάρτισης που απευθύνονται σε ενήλικες και επαγγελματίες.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Με το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο Γνώσεων:
1. Αναλύουν τις βασικές αρχές καθώς και τις κύριες θεωρητικές προσεγγίσεις της εκπαίδευσης ενηλίκων.
2. Περιγράφουν τα χαρακτηριστικά των ενήλικων εκπαιδευομένων.
3. Περιγράφουν τον ρόλο του εκπαιδευτή ενηλίκων στην επαγγελματική κατάρτιση.
4. Απαριθμούν διάφορες πηγές πληροφοριών διερεύνησης των εκπαιδευτικών αναγκών και τεχνικές
συλλογής στοιχείων
5. Διαχωρίζουν ανάγκες κατάρτισης σε επίπεδα οικονομικού τομέα, οργανισμού, ομάδας και ατόμου.
6. Κατονομάζουν μεθόδους κατάρτισης.
7. Αναλύουν τις αρχές, τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες της εκπαίδευσης ενηλίκων.
8. Ορίζουν τις ενεργητικές εκπαιδευτικές τεχνικές και τους τρόπους εφαρμογής τους σε συνδυασμό με τις
βασικές αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων.
9. Διαχωρίζουν τα εποπτικά μέσα και τον εξοπλισμό εκπαίδευσης καθώς και τις δυνατότητες αξιοποίησής
τους.
10. Διατυπώνουν αποτελεσματικά τις ενότητες του σεμιναρίου με βάση τους άξονες κατάρτισης.

Σε επίπεδο Δεξιοτήτων:
1. Επεξηγούν τις βασικές αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
2. Οργανώνουν αποτελεσματικά ομάδες εκπαίδευσης ενηλίκων.
3. Προσαρμόζουν τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και τις εκπαιδευτικές τεχνικές στις ιδιαιτερότητες της κάθε
ομάδας εκπαίδευσης.
4. Συγκρίνουν και να συνδυάζουν το θεωρητικό πλαίσιο ανάλογα με τον στόχο, το περιεχόμενο και το
πλαίσιο της εκπαίδευσης.
5. Επιλέγουν τις κατάλληλες τεχνικές κατάρτισης ανάλογα με το περιεχόμενο και το προφίλ των
εκπαιδευομένων.
6. Αιτιολογούν τις ανάγκες των εκπαιδευόμενων.
7. Συνάπτουν “εκπαιδευτικό συμβόλαιο” με τους εκπαιδευόμενους.
8. Αξιοποιούν την ετερογένεια της εκπαιδευόμενης ομάδας για τον εμπλουτισμό της εκπαιδευτικής
διεργασίας.
9. Πραγματοποιούν δραστηριότητες που προωθούν τον διάλογο και την κριτική σκέψη.
10. Προσαρμόζουν κατάλληλα τον χώρο και τον χρόνο της εκπαίδευσης.
11. Επιλέγουν το εκπαιδευτικό υλικό που θα χρησιμοποιηθεί κατά την εκπαίδευση.
12. Χειρίζονται τα εποπτικά μέσα και τον λοιπό εξοπλισμό εκπαίδευσης υποστηρίζοντας τους στόχους
του εκπαιδευτικού έργου.
13. Συλλέγουν και αποτιμούν στοιχεία για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και την αυτό-
αξιολόγηση.
14. Συνθέτουν μια μικροδιδασκαλία.

Σε επίπεδο Στάσεων:
1. Αντικρούουν την παραδοσιακή εκπαιδευτική αντίληψη και νοοτροπία, με σκοπό ο εκπαιδευτής να
οδηγηθεί στον πιο σύγχρονο και δυναμικό ρόλο του εμψυχωτή.
2. Ενθαρρύνουν την εφαρμογή των αρχών της εκπαίδευσης ενηλίκων.
3. Παροτρύνουν και διαχειρίζονται την ομάδα με σκοπό να δημιουργήσουν ένα υποστηρικτικό και
παραγωγικό περιβάλλον μάθησης.
4. Υποστηρίζουν την εφαρμογή ανάλυσης εκπαιδευτικών αναγκών ως απαραίτητου στοιχείου
αποτελεσματικής μάθησης.
5. Ενθαρρύνουν και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά την ομάδα εκπαιδευομένων με κατανόηση και
σεβασμό στα εμπόδια που μπορεί να αντιμετωπίζουν.
6. Αποδέχονται σχόλια προς βελτίωση της διδασκαλίας τους.
7. Συνεργάζονται με φορείς που σχετίζονται με το εκπαιδευτικό του έργο.
8. Συμβάλλουν στην ενεργοποίηση των μελών και την ενεργή συμμετοχή της εκπαιδευτικής ομάδας, με
στόχο την ανάπτυξη της δυναμικής της ομάδας.
9. Επιδεικνύουν συνέπεια και ευθύνη στην υλοποίηση προγραμμάτων δια βίου μάθησης.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Η συγκεκριμένη εκπαίδευση απευθύνεται σε άπειρους και νέους εκπαιδευτές σε οποιοδήποτε θεματικό πεδίο ή στελέχη εταιρειών/επιχειρήσεων/οργανισμών που θέλουν να αποκτήσουν την πιστοποίηση του Εκπαιδευτή Δια Βίου Μάθησης – Επίπεδο 5.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Course Topics

  • Εισαγωγή στο Πρόγραμμα
  • Βασικές Έννοιες στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
  • Εισαγωγικές Έννοιες ως Προς το Σύστημα Επαγγελματικών Προσόντων
  • Δομή Προτύπων των Επαγγελματικών Προσόντων (ΠΕΠ)
  • Διερεύνηση και ανάλυση αναγκών οικονομικού τομέα
  • Διερεύνηση συλλογικών αναγκών κατάρτισης οργανισμών
  • Διερεύνηση και ανάλυση των ατομικών αναγκών κατάρτισης
  • Σχεδιασμός και οργάνωση του περιεχομένου κατάρτισης
  • Δομή ενοτήτων
  • Εναρκτήρια συνάντηση
  • Επιλογή και ανάπτυξη των μεθόδων, μέσων, υλικών και τεχνικών κατάρτισης
  • Τεχνικές κατάρτισης
  • Προετοιμασία πριν την έναρξη της κατάρτισης
  • Πρώτη Επαφή του Εκπαιδευτή με τους Συμμετέχοντες
  • Γλώσσα σώματος, Ομιλία
  • Κλίμα μάθησης
  • Διδασκαλία
  • Επικοινωνία μεταξύ Εκπαιδευτή και Εκπαιδευόμενου
  • Αρχές διαχείρισης και εμψύχωσης ομάδας
  • Σχεδιασμός και διεξαγωγή αξιολόγησης
  • Οργάνωση Σεμιναρίου
  • Παρουσίαση Δείγματος Ειδικής Εργασίας και Ανάλυση της
  • Εκτέλεση Ειδικής Εργασίας
  • Αξιολόγηση Ειδικών Εργασιών Εκπαιδευόμενων
  • Ανατροφοδότηση εκπαιδευτών
  • Προετοιμασία Μικροδιδασκαλίας
  • Πρακτική Εξάσκηση Μικροδιδασκαλίας Καταρτιζόμενων – Ατομική παρουσίαση 2 μικροδιδασκαλιών από τον κάθε συμμμετέχοντα διάρκειας 40 λεπτών έκαστη
  • Οδηγίες Για Εξέταση Υποψήφιων Για Πιστοποίηση Επαγγελματικών Προσόντων
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Κλείτος Συμεωνίδης - Director at Klitos Education and Training Services
With over two decades of experience in education and training, I am deeply committed to empowering individuals and organizations through lifelong learning and innovative educational practices. As the Founder and Director of Klitos Education and Training Services Ltd, I have dedicated my career to bridging gaps in education, promoting social inclusion, and fostering intercultural understanding. I hold a Master’s degree in Adult Education from the University of Southampton and a Bachelor’s de...
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 2180.00
  • € 1680.00
  • € 0.00
  • € 500.00
  • € 500.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 2180.00
  • € 0.00
  • € 414.20
  • € 2180.00
  • € 2,594.20
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 04 Μαρτίου 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 06 Μαρτίου 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 11 Μαρτίου 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 13 Μαρτίου 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 18 Μαρτίου 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 20 Μαρτίου 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 27 Μαρτίου 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 28 Μαρτίου 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 03 Απρ 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 04 Απρ 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 08 Απρ 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 10 Απρ 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Πέμπτη - 24 Απρ 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 26 Απρ 2025

Ώρα

09:00 - 15:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 29 Απρ 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 03 Μαΐου 2025

Ώρα

09:00 - 15:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Τρίτη - 06 Μαΐου 2025

Ώρα

17:00 - 20:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 10 Μαΐου 2025

Ώρα

09:00 - 16:30

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

Trusted Solutions Academy Center

Τρίτη - 13 Μαΐου 2025

Ώρα

17:00 - 21:00

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Σάββατο - 17 Μαΐου 2025

Ώρα

09:00 - 16:30

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:

Κλείτος Συμεωνίδης

Τοποθεσία:

Trusted Solutions Academy Center

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Εκπαιδευτής Διά Βίου Μάθησης ΣΕΠ/CYQF/EQF

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Εκπαιδευτής Διά Βίου Μάθησης ΣΕΠ/CYQF/EQF...

Το πρόγραμμα "Εκπαιδευτής Δια Βίου Μάθησης ΣΕΠ/CYQF/EQF" στοχεύει στην προετοιμασία επαγγελματιών για την απόκτηση του επαγγελματικού προσόντος του Εκπαιδευτή Δ...

04/03/2025 17:00

84.00 ώρες (20 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Μικτή Εκπαίδευση