Application of Artificial Intelligence (AI) in Retail
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Μέσα στο παγκόσμια ασταθές οικονομικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον που ζούμε και κάτω από συνθήκες οικονομικής ύφεσης με επιπλέων απροσδόκητες προκλήσεις που επέφερε η πανδημία του Κορωνιού, η απόκτηση δεξιοτήτων, τεχνογνωσίας όπως και εφόδια παρακίνησης , για την Οργάνωση, Εφαρμογή, Διαχείριση και παρακολούθηση αναπροσαρμοσμένων μεθόδων διοίκησης και διαδικασιών ψηφιακού μετασχηματισμού με τεχνολογία αιχμής, και αξιοποίηση της τεχνικής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου είναι καθοριστική για την αύξηση της παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητάς της επιχειρηματικής δραστηριοποίησης σε παγκόσμια κλίμακα και διασφάλιση της επιχειρηματικής συνέχειας.
Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε σύγχρονους και αποτελεσματικούς τρόπους λειτουργικής και οικονομικής διαχείρισης για να εξασφαλίσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, την καλύτερη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών μας, την βελτιστοποίηση της πελατειακής τους εμπειρίας (CX) και να πετύχουμε την αύξηση του κύκλου εργασιών/κερδοφορίας με ταυτόχρονη μείωση στα κόστη, με αντικατάσταση αναποτελεσματικών και χρονοβόρων μεθόδων με αυτοματισμούς βασισμένους σε τεχνητή νοημοσύνη.
Η αποτελεσματική εφαρμογή μιας αναβαθμισμένης στρατηγικής διοίκησης, βασισμένης στην υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και της με αξιοποίηση της μηχανικής μάθησης (deep learning) σε συστήματα επιχειρηματικής ευφυίας (BI), θα μπορέσει να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις σύγχρονες προκλήσεις με την δυνατότητα λήψης δυναμικά στοχευμένων και ευέλικτων αποφάσεων και να εξασφαλίσει την βιωσιμότητα της εταιρείας μας.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΕΩΝ
- Να περιγράφουν τίς πτυχές και την ανάγκη για ψηφιακή μεταμόρφωση με τεχνητή νοημοσύνη. ( AI Driven digital transformation)
- Να κατονομάζουν τα πλεονεκτήματα από την εφαρμογή και την υιοθέτηση νέας στρατηγικής στο Λιανεμπόριο με βάση τον ψηφιακό μετασχηματισμό με τεχνητή νοημοσύνη
- Να περιγράφουν τίς εφαρμογές από την υλοποίηση της τεχνητής Νοημοσύνης AI (AI-ML,DL,BI)
- Να περιγράφουν το κύκλο καθορισμού της πελατειακής εμπειρίας CX Customer Journey
- Να διατυπώνουν τίς αρχές και μεθόδους του LEAN-SIX SIGMA
- Να απαριθμούν εφαρμογές τεχνολογίας αιχμής AI με δυνατότης Μηχανικής Μάθησης (ML)
- Να περιγράφουν νέα εργαλεία επεκτάσιμων διαδικασιών “ασυνήθιστοι συνεργάτες”
- Να κατονομάσουν τους λόγους που καθιστούν το BI (Επιχειρηματική Ευφυΐα) απαραίτητο εργαλείο τεκμηριωμένων αποφάσεων
ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ - Να αναπτύσσουν τίς μεθόδους του LEAN-SIX SIGMA
- Να τεκμηριώνουν επιχειρηματικές διαδικασίες
- Να εκτελούν διαδικασίες βελτιστοποίησης μετασχηματισμού πελατειακής εμπειρίας ~(CX)
- Να οργανώνουν το Επιχειρηματικό τους μοντέλο
- Να τεκμηριώνουν εταιρικούς στόχους με το πρότυπο SMART
- Η εκτελούν παρακολούθηση και διαχείριση της εταιρίας Μέσω συστήματος BI-Business Intelligence με δυναμικές αναφορές Dashboard και δεικτών απόδοσης και παραγωγικότητας KPI
ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΤΑΣΕΩΝ - Να παρακινούν καινοτόμο σκέψη
- Να υπερασπίζονται την ανάγκη για αύξηση της παραγωγικότητας και το συνολικό όφελος για τους ίδιους και τον οργανισμό
- Να συμμετέχουν για να αποδώσουν στο μέγιστο των ικανοτήτων και των γνώσεων τους
- Να δικαιολογούν την προώθηση ψηφιακής μεταμόρφωσης με AI για εταιρική ανάπτυξη.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το σεμινάριο απευθύνεται στους Διευθυντές και υπεύθυνα στελέχη από όλα τα τμήματα πωλήσεων, μάρκετινγκ, πληροφορικής, εξυπηρέτησης πελατών, ανθρώπινου δυναμικού, προγραμματισμού και, παραγωγής που εμπλέκονται στην οικονομική διαχείριση και ανάπτυξη του οργανισμού τους, καθώς και σε στελέχη μικρών επιχειρήσεων που έχουν ευθύνη για την οικονομική διαχείριση και ανάπτυξη της επιχείρησής τους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Ανάλυση Περιεχομένου Ενοτήτων
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 - AI Driven Digital Transformation
- Τι Είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός με χρήση τεχνητής νοημοσύνης, και από τί αποτελείται
- Περιγραφή και οφέλη εφαρμογής στο Λιανεμπόριο
- Μετασχηματισμός βάσει της πελατειακής εμπειρίας (CX) δημιουργία αξίας για τον πελάτη
- Μετασχηματισμός επιχειρησιακών διαδικασιών
- Μετασχηματισμός επιχειρησιακών μοντέλων Η Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης AI
- Μηχανική Μάθηση (Machine Learning)
- Έξυπνη μηχανική μάθηση (Deep Learning)
- Επιχειρηματική Ευφυΐα BI (Business Intelligence)
Ανάλυση και επίδειξη Εφαρμογών τεχνολογίας αιχμής AI με Ικανότητα ML (machine Learning) και DEEP LEARNING εφαρμόσιμα σε περιβάλλον φυσικών Καταστημάτων Λιανικής.
- Συναισθηματική ανίχνευση
- Ανίχνευση Επισκεψιμότητας
- Ανίχνευση Επισκεψιμότητας / Η πρόληψη
- Ασφάλεια στον κυβερνοχώρο
- Αλληλεπιδράσεις πελατών
- Επικοινωνιακά εργαλεία AI
ΕΝΟΤΗΤΑ 02 - Μετασχηματισμός επιχειρησιακών διαδικασιών (Business Process Management)
- Διαχείριση Ανάλυση διαδικασιών με την εφαρμογή μοντέλων LEAN SIX SIGMA σε συνδυασμό.
- Καταγραφή Μέτρηση και Βελτίωση των υφιστάμενων διαδικασιών και αναπροσαρμογή των με τον Συνδυασμό των αρχών των συστημάτων
Α LEAN = ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ( Ταχύτητα, Απλότητα, Καλύτερα αποτελέσματα με λιγότερα βήματα) περιορισμός καθυστερήσεων ,λαθών και σπατάλης
Β. Six Sigma = ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ (Αποτελέσματα με προβλέψιμες αποκλίσεις) επικοινωνίας και σχόλια
Κατάστημα LEAN (LEAN OUTLET) Δημιουργία ενός περιβάλλοντος Lean Six Sigma και στην επίτευξη στόχων γύρω από:
- Μειωμένη Σπατάλη
- Βελτιωμένη απόδοση
- Αυξημένη αξία για τον πελάτη
- Μέθοδοι ( Pull, One piece Flow, Takt, Zero Defects)
- DMAIC (Μέτρηση, Ανάλυση, Βελτίωση Έλεγχος.)
- Καταγραφή πίνακα αξιών ροής me εφαρμογή εργαλείων AI (VALUE STRΕΑM MAPS)
ΕΝΟΤΗΤΑ 03 - Μετασχηματισμός επιχειρησιακών μοντέλων
To Επιχειρηματικό Μοντέλο (Business Model) περιγράφει το πώς ένας οργανισμός θα δημιουργήσει, θα διανέμει και θα αποκτήσει αξία.
- Καθορίζει τη βιωσιμότητα του οργανισμού.
- Επικεντρώνεται στο συντονισμό των εσωτερικών και εξωτερικών διαδικασιών ώστε να είναι εφικτό να καθοριστούν οι τρόποι με τους οποίους ο οργανισμός αλληλοεπιδρά με τους εταίρους του, τα κανάλια διανομής και τους πελάτες του.
ΕΝΟΤΗΤΑ 04 - Business Intelligence και οι δείκτες KPI
Οι πέντε λόγοι που κάνουν το BI σημαντικό (Αύξηση παραγωγικότητας)
- Boost productivity (Πρόσβαση σε Πληροφόρηση)
- Access to better info (Αποτελεσματικές Αποφάσεις)
- Competent decision making (Στοχευμένα αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο)
- Results closer to established SMART goals (Γρήγορη απόσβεση) ROI
ΕΝΟΤΗΤΑ 05 - Στρατηγικός προγραμματισμός
(Το νέο μας LEAN κατάστημα) βάση των αξιών των δικών μας πελατών
- Οργάνωση ενός αναβαθμισμένου επιχειρηματικού και εξατομικευμένου μοντέλου
- Ανάπτυξη Νέων βασικών επιχειρησιακών Διαδικασιών Κορμού.
- Καταγραφή νέων στόχων και δράσεων υλοποίησης, βάση των νέων Αλλαγών. με πρότυπο LEAN SIX SIGMA
- και με ενσωμάτωση εφαρμόσιμων τεχνολογικών εργαλείων . και μεθοδολογιών. ΑΙ και BI
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 1800.00
- € 1800.00
- € 0.00
- € 0.00
- € 0.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 1800.00
- € 0.00
- € 342.00
- € 1800.00
- € 2,142.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τρίτη - 17 Ιουν 2025
Ώρα
14:00 - 18:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Χριστόφορος ΛαζαρίδηςΤοποθεσία:
CNG Infosystems Training Center (Λευκωσία)
Πέμπτη - 19 Ιουν 2025
Ώρα
14:00 - 17:45
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Χριστόφορος ΛαζαρίδηςΤοποθεσία:
CNG Infosystems Training Center (Λευκωσία)
Τρίτη - 24 Ιουν 2025
Ώρα
14:00 - 17:45
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Χριστόφορος ΛαζαρίδηςΤοποθεσία:
CNG Infosystems Training Center (Λευκωσία)
Πέμπτη - 26 Ιουν 2025
Ώρα
14:00 - 17:45
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Χριστόφορος ΛαζαρίδηςΤοποθεσία:
CNG Infosystems Training Center (Λευκωσία)