Στρατηγική μετατροπή των χώρων εργασίας σε εργασιακούς χώρους μάθησης
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Ανθρώπινο Δυναμικό (HR)
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Οι χώροι εργασίας αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην μάθηση και εκπαίδευση των εργαζομένων. Για το λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό, ο ίδιος ο χώρος εργασίας να έχει πρόσβαση σε νέα εργαλεία και να λαμβάνει νέες γνώσεις σχετικές με μεθόδους που θα το βοηθήσουν στην εξέλιξη τόσο του ίδιου όσο και των ανθρώπων που εργάζονται σε αυτόν. Στην πρόσφατη πολιτική των δέκα «δομικών στοιχείων» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής γίνεται αναφορά σε μάθηση ΓΙΑ το χώρο εργασίας, ΣΤΟ χώρο εργασίας. Με άλλα λόγια μέσω των χώρων εργασίας οι εργαζόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στο να εκτελέσουν μια συγκεκριμένη εργασία αλλά και γενικότερα στην καριέρα και στην προσωπική τους ζωή.
Ως εκ τούτου είναι πολύ σημαντικό, η μάθηση στο χώρο εργασίας, να λαμβάνεται και να αξιοποιείται με βάση μια σχεδιασμένη στρατηγική μέσω της οποίας οι χώροι εργασίας θα μετατραπούν τόσο σε χώρους μάθησης (Learning Workplaces) όσο και σε οργανισμούς που μαθαίνουν (Learning Organizations). Το πρόγραμμα στοχεύει να μετατρέψει τις Κυπριακές επιχειρήσεις σε "Learning Workplaces" αρχικά και σε "Learning Organizations" στη συνέχεια ενώ παράλληλα να τις ευθυγραμμίσει με τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής .
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με την Ολοκλήρωση του προγράμματος, οισυμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Κατονομάζουν τα χαρακτηριστικά των εργασιακών χώρων μάθησης”
- Παρουσιάζουν καλές πρακτικές για την μετατροπή των χώρων εργασίας σε χώρους μάθησης
- Περιγράφουν δραστηριότητες που μπορούν να εφαρμόζουν οι εταιρίες και οι οργανισμοί για να μετατραπούν σε εργασιακούς χώρους μάθησης, ευθυγραμμισμένους με το κάθε «δομικό στοιχείο» (building block)
- Διακρίνουν δραστηριότητες μάθησης σε δραστηριότητες τυπικής, μη τυπικής και άτυπης μάθησης
- Εφαρμόζουν έτοιμες δραστηριότητες στον χώρο εργασίας τους, για να μετατραπούν σε εργασιακούς χώρους μάθησης, ευθυγραμμισμένους με το κάθε «δομικό στοιχείο» (building block)
- Σχεδιάζουν και αναπτύσσουν δραστηριότητες ανά «δομικό στοιχείο», για να εφαρμοστούν στον χώρο εργασίας τους, ούτως ώστε να μετατραπεί σε εργασιακό χώρο μάθησης
- Συνδέουν την μάθηση στον χώρο εργασίας με τους στρατηγικούς στόχους των οργανισμών
- Εντοπίζουν την τρέχουσα κατάσταση της εταιρίας ή του οργανισμού τους
- Αναπτύσσουν τον χάρτη τρέχουσας κατάστασης
- Παρουσιάζουν τον χάρτη τρέχουσας κατάστασης εστιάζοντας στις περιοχές προς βελτίωση
- Καθορίζουν βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους για την μετατροπή του χώρου εργασίας τους σε χώρο μάθησης (σε πρώτο επίπεδο και σε οργανισμό που μαθαίνει σε δεύτερο επίπεδο)
- Εφαρμόζουν πέντε βήματα για να μετατρέπουν τον οργανισμό ή την εταιρία τους σε χώρο μάθησης
- Σχεδιάζουν την στρατηγική του οργανισμού ή της εταιρίας τους για μετατροπή του/της σε εργασιακό χώρο μάθησης
- Μετρούν τα αποτελέσματα της στρατηγικής τους με την χρήση εργαλείων
- Σχεδιάζουν την στρατηγική του οργανισμού ή της εταιρίας τους για μετατροπό από εργασιακό χώρο μάθησης σε οργανισμό που μαθαινει
- Εφαρμόζουν καινοτόμα μεθοδολογία για την ενσωμάτωση της σοφίας (practical and past wisdom) στο DNA του οργανισμού
- Ευαισθητοποιούνται ως προς την σημασία των εργασιακών χώρων μάθησης για τους εργαζόμενους, τους εργοδότες και την κοινωνία
To εργαστήριο αφορά μια ΝΕΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ η οποία θα μετατρέψει τους οργανισμούς σε εργασιακούς χώρους μάθησης και θα τους δώσει την δυνατότητα, αν το επιθυμούν, να πιστοποιηθούν ως "Learning Organizations". Το πρόγραμμα εφαρμόζει μια πρωτοπόρα ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ της μετατροπής του χώρου εργασίας σε χώρο μάθησης (Learning Workplace) αρχικά και σε οργανισμό που μαθαίνει (Learning Organization) στην συνέχεια.
Τόσο οι δραστηριότητες όσο και τα εργαλεία που θα εφαρμοστούν είναι καινοτόμα και σχεδιάστηκαν ούτως ώστε να ανταποκρίνονται στα διαφορετικά δομικά στοιχεία της Ευρωπαϊκής Πολιτικής αλλά και τις ανάγκες του εκάστοτε οργανισμού.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Έμπειρους ή άπειρους Διευθυντές Τμημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού ή Τμημάτων Προσωπικού
- Στελέχη Τμημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού ή Τμημάτων Προσωπικού (Επιστημονικό Προσωπικό)
- Διευθυντές Τμημάτων Ποιότητας
- Στελέχη Τμημάτων Ποιότητας (Επιστημονικό Προσωπικό)
- CEO
- CFO
- Γενικούς Διευθυντές
- Μέλη Διευθυντικών Ομάδων
- Ομαδάρχες
- Λειτουργούς (Επιστημονικό Προσωπικό) που η εταιρία εξουσιοδότησε να μετατρέψουν τον χώρο εργασίας σε χώρο μάθησης (Learning Workspace)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
- Μάθηση ΓΙΑ το χώρο εργασίας, ΣΤΟ χώρο εργασίας (Learning FOR the workplace AT the workplace)
- Η πολιτική και οι βασικοί πυλώνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην προώθηση της εκπαίδευσης ενηλίκων στον εργασιακό χώρο
- Τύποι μάθησης ενηλίκων και παραδείγματα καλών πρακτικών
- Τα οφέλη από την μετατροπή των οργανισμών σε εργασιακούς χώρους μάθησης (Learning Workplace)
- Μοντέλα Learning Workplace και Learning Organization
- Υιοθετώντας την κουλτούρα που υποστηρίζει την δια βίου μάθηση στον εργασιακό χώρο (Πρώτο Δομικό Στοιχείο)
- Πως η μάθηση στο χώρο εργασίας καλλιεργεί την κουλτούρα της δια βίου μάθησης στους ενήλικες (Δεύτερο Δομικό Στοιχείο)
- Η δέσμευση και ενεργή συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων στη μετατροπή των οργανισμών σε εργασιακούς χώρους μάθησης (Τρίτο Δομικό Στοιχείο)
- Εξασφαλίζοντας ότι η δια βίου μάθηση στα πλαίσια του οργανισμού λαμβάνει υπόψιν τις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των εμπλεκόμενων/εργαζομένων (Έκτο Δομικό Στοιχείο)
- Εξασφαλίζοντας πως η μάθηση στο χώρο εργασίας ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εργοδοτών (Έβδομο Δομικό Στοιχείο)
- Εγγυήσεις για την ποιότητα της εκπαίδευσης ενηλίκων στο χώρο εργασίας (Όγδοο Δομικό Στοιχείο)
- Δημιουργία αποτελεσματικού συστήματος παρακολούθησης και αξιολόγησης για τη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας και της συνάφειας της εκπαίδευσης ενηλίκων στο χώρο εργασίας (Ένατο Δομικό Στοιχείο)
- Συνδέοντας τη διαδικασία και τους στόχους της μάθησης στο χώρο εργασίας με στρατηγικούς στόχους οργανισμών (Δέκατο Δομικό Στοιχείο)
- Ορίζοντας του οργανισμόυ που μαθαίνει (Learning Organization)
Εκπαίδευση και καθοδήγηση μέσα στον οργανισμό
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος θα ακολουθήσει εκπαίδευση μέσα στην επιχείρηση στην οποία μπορούν να λάβουν μέρος πέραν των καταρτιζόμενων και άλλοι εργοδοτούμενοι του οργανισμού, μεγιστοποιόντας έτσι τα αποτελέσματα του προγράμματος. Οι συναντήσεις αυτές θα διευθετηθούν μεταξύ του εκπαιδευτή και της κάθε εταιρείας των συμμετεχόντων.
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 1900.00
- € 1900.00
- € 0.00
- € 0.00
- € 0.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 1900.00
- € 0.00
- € 361.00
- € 1900.00
- € 2,261.00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πέμπτη - 13 Μαρτίου 2025
Ώρα
08:30 - 14:30
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Χριστιάνα ΚναήΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Παρασκευή - 14 Μαρτίου 2025
Ώρα
08:30 - 13:30
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Χριστιάνα ΚναήΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Πέμπτη - 20 Μαρτίου 2025
Ώρα
08:30 - 14:00
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Χριστιάνα ΚναήΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom