
Stress Management (Διαχείριση του Στρες)
- Soft Skills / Επικοινωνία - Ασφάλεια & Υγεία στην Εργασία

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Σκοπός της εκπαίδευσης είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τη διαφορά ανάμεσα στο στρες, στο μακροχρόνιο στρες, στο άγχος και στις κρίσεις πανικού.
Παράλληλα να εισαγάγει μίαν ολοκληρωμένη διαδικασία διαχείρισης του εργασιακού άγχους μέσα από ενδεδειγμένες, αποτελεσματικές και εφαρμοσμένες τεχνικές και εργαλεία.
Χώρος Διεξαγωγής
Το Σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις της Hermes στο Αεροδρόμιο Λάρνακας
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα:
Περιγράφουν τι είναι το στρες, το άγχος, οι κρίσεις πανικού και ποιες είναι οι διαφορές τους
Αναφέρουν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να διαχειριστούν το στρες, το άγχος και τις κρίσεις πανικού
Κατονομάζουν πώς δημιουργείται το στρες και το άγχος
Κατονομάζουν τα τρία στάδια δημιουργίας του στρες και του άγχους
Κατανοούν και συσχετίζουν πώς το στρες και το άγχος επηρεάζει την παραγωγικότητα, τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα
Αντιλαμβάνονται και διατυπώνουν πώς το εργασιακό άγχος επηρεάζει ευρύτερα τη ζωή ενός ανθρώπου
Αναπτύσσουν δεξιότητες έτσι ώστε να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το άγχος και το στρες
Εκτελούν τα καθήκοντά τους αποτελεσματικά και αυξάνουν τα επίπεδα παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας
Οργανώνουν υποδειγματικά τα καθημερινά τους καθήκοντα με βάση τη σημαντικότητα, την προτεραιότητα και έχοντας υπόψη ότι τα πάντα είναι επείγοντα και σημαντικά αλλά όχι πάντα αληθινά
Χρησιμοποιούν τα πρακτικά εργαλεία και τις ασκήσεις που τους προσφέρθηκαν έτσι ώστε να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το στρες και το άγχος
Συνεργάζονται αποτελεσματικά με τους συναδέλφους και τους ανωτέρους
Βελτιώνουν τα επίπεδα αυτοπεποίθησης και συγκέντρωσης
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι κατάλληλο για ΟΛΟΥΣ που αποσκοπούν στο να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το στρες και το άγχος τους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Περιεχόμενο Σεμιναρίου
Καλωσόρισμα και Εισαγωγή Εξοικείωση με το εργασιακό άγχος
Τι είναι το εργασιακό στρες, εργασιακό άγχος και κρίσεις πανικού κατά την ώρα της εργασίας.
Ποιες οι διαφορές.
Πως δημιουργείται και γιατί συμβαίνει.
Ανατομία του εργασιακού άγχους και τρόποι αντιμετώπισης και σωστής διαχείρισης
Για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε με αποτελεσματικό τρόπο το στρες και το άγχος είναι ωφέλιμο και χρήσιμο να κατανοήσουμε τα 3 στάδια δημιουργίας τους. Αυτά είναι η αντίδραση σε εξωτερικές παράγοντες του συνειδητού νου, η αντίδραση του υποσυνείδητου νου και τέλος η αντίδραση του σώματος βάσει των δύο πρώτων.
Πως αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο γύρω μας.
Πως λειτουργεί ο συνειδητός νους στο χώρο εργασίας.
Διαχείριση στρεσογόνων προκλήσεων στο χώρο εργασίας.
Εισαγωγή και ανάλυση εννοιών που επηρεάζουν το συνειδητό νου στο χώρο εργασίας. Εφαρμογή εργαλείων, τεχνικών και ασκήσεων.
Αντίληψη, πώς μπορούμε να δούμε με άλλη οπτική γωνία αυτό που συμβαίνει στον εργασιακό χώρο.
Εστίαση και συγκέντρωση στο ΤΩΡΑ, στην εργασία / δραστηριότητα της στιγμής.
Εργασιακές Προτεραιότητες και διαχείρισή τους.
Αυτοπειθαρχία και σκέψεις εν ώρα εργασίας.
Πρακτικά εργαλεία και τεχνικές διαχείρισης του άγχους σε συνειδητό επίπεδο.
Η αντίδραση του υποσυνείδητου νου στην εξωτερική πρόκληση
Υποσυνείδητος νους: Ποια τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, τι πρέπει να γνωρίζουμε.
Πως επηρεάζεται ο υποσυνείδητος νους, σύμφωνα με τις αποφάσεις/δράσεις του συνειδητού νου.
Εισαγωγή και ανάλυση εννοιών που επηρεάζουν τον υποσυνείδητο νου στο χώρο εργασίας.
Εργασιακός αυτοματισμός και πως επηρεάζουν τα επίπεδα άγχους.
Συναισθήματα και πως επηρεάζεται μέσα στο χώρο εργασίας.
Δημιουργία του στρες – η αντίδραση του σώματος
Κατανόηση του σώματος, το συμπαθητικό και παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα.
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 130.00
- € 104.00
- € 0.00
- € 26.00
- € 26.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 130.00
- € 0.00
- € 24.70
- € 130.00
- € 154.70