7+1 Tips για το πώς να γράφετε πετυχημένα άρθρα!
Θέλετε να ανακαλύψετε πώς μπορείτε κι εσείς να γράφετε πετυχημένα άρθρα; Καθώς δεν πρόκειται για ένα έμφυτο ταλέντο, αλλά για ένα skill που καλλιεργείται σταδιακά, μπορείτε να το κατορθώσετε ακολουθώντας ορισμένες εύστοχες τακτικές. Σε κάθε περίπτωση, αντιλαμβανόμενοι ότι οι σημερινοί αναγνώστες είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί, με την προσοχή τους να αποσπάται εύκολα, η κύρια πρόκληση για εσάς είναι να κρατάτε το ενδιαφέρον τους αμείωτο, έως το τέλος της σελίδας!
Σαφώς, πίσω από ένα πετυχημένο άρθρο, κρύβεται μία ολόκληρη στρατηγική σχετικά με τη σύνταξη και την τήρηση των προδιαγραφών SEO, η οποία οδηγεί τους επισκέπτες να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο στο blog σας. Ωστόσο, δεν αρκεί μόνο αυτό! Η τέχνη του blogging είναι κάτι παραπάνω από ένα σύνολο τεχνικών SEO… και αυτό, ακριβώς, σας παρουσιάζουμε στο σημερινό άρθρο μας!
Πείτε το με λίγα λόγια!
Γνωρίζατε ότι όσο πιο εκτενές είναι ένα κείμενο, τόσο περισσότερο αποθαρρύνει την ανάγνωση; Προσπαθήστε, λοιπόν, να περιορίσετε τη συνολική έκταση των άρθρων σας, ώστε να φαντάζουν πιο προσιτά για τους αναγνώστες σας. Βέβαια, μην το παρακάνετε! Ένα επιτυχημένο άρθρο, συνήθως, δε διαθέτει έκταση μικρότερη των 300 λέξεων. Άλλωστε, τα υπερβολικά μικρά άρθρα ρισκάρουν να αποδειχθούν ανεπαρκή στο περιεχόμενο, καθώς και ακατάλληλα για το SEO.
Είστε νέοι στην αρθρογραφία; Τότε, 300 έως 400 λέξεις είναι αρκετές για αρχή, ώστε να αναπτύξετε τις ιδέες σας και να διαμορφώσετε το προσωπικό συγγραφικό ύφος σας. Για τους πιο έμπειρους, τα blog posts με έκταση 700 – 800 λέξεων είναι ιδανικά. Για κάθε αρθρογράφο, πάντως, ο χρυσός κανόνας χαρακτηρίζεται από ένα κοινό τρίπτυχο: σαφήνεια, περιεκτικότητα και απουσία πλατειασμών!
Πετυχημένο άρθρο ίσον ευανάγνωστο!
Και τι εννοούμε λέγοντας ευανάγνωστο; Ευκρινές, με κατάλληλο μέγεθος γραμματοσειράς και ικανοποιητικό διάστιχο! Καθώς η ανάγνωση μέσα από οθόνες απαιτεί επιπρόσθετη προσπάθεια και συγκέντρωση, οφείλετε να λάβετε σοβαρά υπόψη τον παράγοντα της παρουσίασης των άρθρων σας. Γι’ αυτό, επιλέξτε μία ευκρινή γραμματοσειρά, με μέγεθος 15-16 px στο κυρίως κείμενο, ορίζοντας το διάστιχο 1.5em για τις πιο μεγάλες γραμματοσειρές και 2em για τις μικρότερες.
Παράλληλα, βεβαιωθείτε ότι οι σειρές των κειμένων σας δεν είναι εκτενείς, αποτρέποντας χαοτικά αποτελέσματα που απομακρύνουν το κοινό σας από τα νοήματά σας. Διατηρήστε 50-75 χαρακτήρες σε κάθε σειρά και, ταυτόχρονα, χρησιμοποιήστε στο background χρώματα που δημιουργούν την απαιτούμενη αντίθεση, διευκολύνοντας την ανάγνωση. Τέλος, μην παραμελείτε τη σωστή χρήση της γλώσσας! Η ορθή σύνταξη, γραμματική και ορθογραφία ενός κειμένου είναι εξίσου σημαντική με την εικόνα του.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ LEADERSHIP & MANAGEMENT
Ένα θέμα τη φορά!
Μην αναπτύσσετε διαφορετικές θεματολογίες μέσα στο ίδιο blog post, μπερδεύοντας τους αναγνώστες σας! Κάθε πετυχημένο άρθρο αναλύει σφαιρικά ένα συγκεκριμένο θέμα, μεταδίδοντας ξεκάθαρα μηνύματα. Αναρωτιέστε τι πρέπει να κάνετε, για να μην βγείτε «εκτός θέματος»; Σκεφτείτε εξαρχής την κεντρική ιδέα του άρθρου σας και μείνετε πιστοί σε αυτήν! Εάν καταλήγετε να διατυπώνετε συμπεράσματα για πολλαπλά θέματα στον επίλογό σας, μάλλον θα πρέπει να χωρίσετε το κείμενό σας σε επιμέρους άρθρα.
Η πρώτη παράγραφος είναι και η πρώτη εντύπωση!
Παρουσιάστε το θέμα σας με ακρίβεια, από την πρώτη κιόλας παράγραφο, προϊδεάζοντας επαρκώς τους αναγνώστες σας. Εδώ – από την αρχή, δηλαδή – είναι που πρέπει να τραβήξετε την προσοχή τους!
Παρ’ ότι πολλοί έμπειροι αρθρογράφοι, στα έντυπα μέσα, εκπλήσσουν το αναγνωστικό κοινό τους αποκαλύπτοντας το βασικό μήνυμά τους στον επίλογο, οι bloggers οφείλουν να πράττουν το ακριβώς αντίθετο! Εφόσον ο ανθρώπινος εγκέφαλος διαβάζει και επεξεργάζεται διαφορετικά τις πληροφορίες μέσα από μία οθόνη, είναι άκρως σημαντικό να προβάλλετε, με σαφήνεια, τον κεντρικό στόχο του άρθρου σας στον πρόλογο, πείθοντας, έτσι, τους online αναγνώστες σας να συνεχίζουν παρακάτω.
Διαρθρώστε έξυπνα τις παραγράφους σας!
Οι χρήστες «σκανάρουν», συνήθως, τα κείμενα του διαδικτύου, αναζητώντας τις πιο χρήσιμες και σχετικές για εκείνους πληροφορίες. Για να συγγράψετε ένα επιτυχημένο άρθρο, επομένως, οφείλετε να δώσετε ιδιαίτερη στη διάρθρωσή του:
- Χρησιμοποιήστε σαφείς τίτλους και επεξηγηματικούς υπότιτλους, κατευθύνοντας και, ταυτόχρονα, διευκολύνοντας τους αναγνώστες σας.
- Κρατήστε τις προτάσεις σας απλές και περιεκτικές.
- Συμπυκνώστε το νόημα κάθε παραγράφου στην πρώτη πρότασή της, αξιοποιώντας δυναμικές λέξεις και ελκυστικές φράσεις.
- Extra tip! Οργανώστε τη δομή του άρθρου σας σε πολλές και μικρές παραγράφους, συμβάλλοντας στην πιο ευχάριστη ανάγνωση των επισκεπτών σας.
Αγαπήστε το storytelling!
Διηγηθείτε το… με μία ιστορία, μαγνητίζοντας τους αναγνώστες σας! Έχετε αναλογιστεί ποτέ γιατί, από τις πρώτες στιγμές της ζωής μας, «διδασκόμαστε» μέσα από ιστορίες και παραμύθια; Ίσως, διότι ο ανθρώπινους νους, με την εξιστόρηση πραγματικών ή και φανταστικών εμπειριών, αφομοιώνει τις πληροφορίες γρηγορότερα και ευκολότερα. Εξάλλου, η αφήγηση μίας ιστορίας είναι πάντοτε πολύ πιο ενδιαφέρουσα από την απλή παράθεση τυποποιημένων συμβουλών!
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Επίκληση στο συναίσθημα!
Όσο άψογο κι αν είναι τεχνικά ένα άρθρο, δεν θα γίνει ποτέ αρκετά δημοφιλές, εάν δεν είναι ικανό να γεννήσει συναισθήματα στους αναγνώστες του! Το virality μπορεί να εκτοξεύσει τη δημοτικότητα και τα clicks των άρθρων σας – για να το πυροδοτήσετε, όμως, χρειάζεστε τα εξής συστατικά: δημιουργικότητα, έμπνευση και άφθονο συναίσθημα. Προσδώστε, λοιπόν, στο περιεχόμενό σας τα στοιχεία της έκπληξης, του χιούμορ ή της συγκίνησης και παρακολουθήστε τα shares των κειμένων σας να πολλαπλασιάζονται!
Εν κατακλείδι
Πράγματι, η επιτυχία ενός blog post δεν αποτελεί εύκολη υπόθεση. Παρ’ όλα αυτά, η προσήλωση σε – φαινομενικά, απλούς – παράγοντες όπως το ποιοτικό περιεχόμενο, η άρτια δομή και η επίκαιρη θεματολογία μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Η συμβουλή μας για τους πιο αρχάριους; Ξεκινήστε με μικρότερα άρθρα και αυξήστε βαθμιαία τον αριθμό των λέξεων, καθώς παράλληλα τελειοποιείτε τις υπόλοιπες τεχνικές σας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- ΑΡΘΡΟ: 6 τρόποι προστασίας από τους τοξικούς ανθρώπους
- ΑΡΘΡΟ: Γιατί η Επανεκκίνηση της οικονομίας, αποτελεί ευκαιρία για αναγέννηση της επιχείρησής μας
- ΑΡΘΡΟ: Συναισθηματική νοημοσύνη: Προσόν στη ζωή και στη δουλειά
- ΑΡΘΡΟ: Τι είναι πραγματικά η θετική σκέψη!
- ΝΕΑ: Η Viber κόβει κάθε επιχειρηματική σχέση με το Facebook
- ΝΕΑ: Polykarpou HRD: Ανακοίνωσε νέα σειρά σεμιναρίων για τον Ξενοδοχειακό Τομέα
- ΝΕΑ: On-Line Μαθήματα για τις Κυβερνητικές Εξετάσεις από το Neorama Education
- ΝΕΑ: Γερμανία : Εισόδημα 1.200 ευρώ χωρίς εργασία – Ενα κοινωνικό πείραμα
Share:
Διαβάστε Επίσης
Πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram και το LinkedIn λειτουργούν ως παράθυρα στον κόσμο
Το τοπίο της εργασίας μεταβάλλεται ραγδαία, με την πανδημία, την τεχνολογική πρόοδο