Dale Carnegie: 6 τρόποι να κερδίζεις τους ανθρώπους καθημερινά

Soft Skills/Επικοινωνία,⠀
Ανθρώπινο Δυναμικό (HR),⠀
Επικοινωνία,⠀
Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία,⠀
Dale Carnegie: 6 τρόποι να κερδίζεις τους ανθρώπους καθημερινά

Οι μέθοδοι του Dale Carnegie είναι τα δομικά στοιχεία της κοινωνικής νοημοσύνης, όχι ψυχολογικά κόλπα. Χρησιμοποιήστε τα για να βελτιώσετε τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες.

1.Αποφύγετε τις διαφωνίες

Οι άνθρωποι συχνά νιώθουν μια διακαή επιθυμία να διαφωνήσουν, ειδικά όταν είναι απολύτως πεπεισμένοι ότι έχουν δίκιο. Ποια είναι όμως η διαμάχη; Γιατί να αποδείξει σε κάποιον ότι κάνει λάθος; Γιατί να μην αφήσετε απλώς τον συνομιλητή να σώσει το πρόσωπό σας εάν δεν έχετε τίποτα άλλο παρά μια αίσθηση ανωτερότητας;

Σύμφωνα με τον Carnegie, είναι αδύνατο να κερδίσεις μια διαφωνία. Εάν κάνετε λάθος, χάνετε το επιχείρημα. Αν έχεις δίκιο κάνεις τον άλλον να νιώσει χειρότερα, πληγώνεις την περηφάνια του. Με άλλα λόγια, πάλι χάνεις.

2. Σεβαστείτε τις απόψεις των άλλων, μην πείτε ποτέ στον συνομιλητή «Κάνεις λάθος»

Η φράση «Κάνεις λάθος» ακούγεται σαν πρόκληση. Προκαλεί την επιθυμία για μάχη, μετατρέποντας αυτόματα τον συνομιλητή σε αντίπαλο.

Αντί για «Κάνεις λάθος», πείτε, «Σκέφτομαι διαφορετικά και παραδέχομαι ότι μπορεί να κάνω λάθος. Αν κάνω λάθος, θέλω να μάθω γιατί. Ας το συζητήσουμε αυτό». Αυτή η προσέγγιση είναι αφοπλιστική και κάνει το άλλο άτομο να είναι λογικό και ακόμη και να σας ευχαριστήσει για την κατανόηση.

3. Απευθυνθείτε στο άτομο ονομαστικά

Το όνομα είναι η ενσάρκωση της προσωπικότητας ενός ατόμου. Η συνήθεια να φωνάζεις τον συνομιλητή με το όνομά του είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τον κάνεις να νιώσει σημαντικός. Αν δεν αναφέρετε το όνομα ενός ατόμου σε μια συνομιλία ή το προφέρετε λανθασμένα, δίνετε την εντύπωση ότι δεν σας ενδιαφέρει.


Επιχορηγημένα Σεμινάρια Dale Carnegie - Skills for Success σε όλες τις πόλεις της Κύπρου


4. Να είσαι καλός ακροατής. Ενθαρρύνετε τους άλλους να μιλήσουν για τον εαυτό τους

Να θυμάστε ότι τα άτομα με τα οποία μιλάτε εστιάζουν στον εαυτό τους και στα προβλήματά τους, όχι σε εσάς. Επιδιώξτε να ακούτε κατά 75% και να μιλάτε κατά 25%.

5. Μιλήστε για θέματα που ενδιαφέρουν τον συνομιλητή

Το να μιλάς από την άποψη των συμφερόντων του άλλου ωφελεί και τα δύο μέρη.

6. Κάντε το άλλο άτομο να αισθάνεται σημαντικό χωρίς να ζητάτε τίποτα σε αντάλλαγμα

Δώστε τη ζεστασιά σας σε όσους τη χρειάζονται, χωρίς να περιμένετε πληρωμή. Ο Carnegie έγραψε: «Αν ένα άτομο είναι τόσο εγωιστής που δεν μπορεί να μοιραστεί ειλικρινά και ελεύθερα το καλό με τους άλλους, τότε η ψυχή του δεν είναι καλύτερη από ένα σάπιο μήλο και η ζωή αναπόφευκτα θα τον «ανταμείψει» με την αποτυχία».

Αυτές οι μέθοδοι δεν είναι τίποτα ριζικά καινούργιο, αλλά παρά την κοινή γνώση τους, σπάνια εφαρμόζονται τακτικά. Κάντε το καθημερινή συνήθεια και μπορείτε να δημιουργήσετε μια ομάδα ανθρώπων που μοιράζονται τα ενδιαφέροντά σας. 



Share:
Διαβάστε Επίσης
Οργανωσιακές Αξίες: Πυλώνας Επιτυχίας και Διαφοροποίησης για τις Σύγχρονες Επιχειρήσεις

Οι αξίες δεν είναι απλώς ένα σύνολο κανόνων· είναι η φιλοσοφία που ορίζει το ποια είναι η επιχείρηση