Αρθρογραφία - Η Ανεκτίμητη Άποψη των Ειδικών
Το branding, η διαδικασία δημιουργίας μιας μοναδικής ταυτότητας και εικόνας για μια εταιρεία ή προϊόν
Καθώς οι επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη αυξάνονται, οι ειδικοί προβλέπουν ότι αυτές οι τεχνολογίες θα συνεχίσουν
Αυτή η νέα πραγματικότητα αναδεικνύει τη σημασία των influencers όχι μόνο ως διαύλων επικοινωνίας αλλά και ως φορέων αλλαγής
Η ασφαλιστική βιομηχανία, γνωστή για τη διαχρονική της αντίσταση στις αλλαγές
Για το λόγο αυτό, η ανατροφοδότηση των πελατών μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη πηγή για τη βελτίωση των προϊόντων
Οι ψευδείς ειδήσεις, γνωστές και ως fake news, αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους
Ο εθισμός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα φαινόμενο που αγγίζει ολοένα και περισσότερους ανθρώπους
Στην εποχή της πληροφορίας και της ψηφιακής επικοινωνίας, η κατανάλωση ειδήσεων έχει αλλάξει δραστικά.
How brands connect with their audiences.
Η αλλαγή στον επιχειρηματικό κόσμο δεν είναι μόνο αναπόφευκτη, αλλά και κρίσιμη