ΜΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μεσαίας διάρκειας

- Soft Skills / Επικοινωνία - Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) - Πιστοποιήσεις/ Προσόντα/ Άδειες

28 Ιουν 2021 08:30 09 Ιουλ 2021 16:15
Ελληνικά
35 ώρες ( 5 μέρες )
anad greek logo
ΜΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μεσαίας διάρκειας

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Οι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Κύπρου και την αύξηση της παραγωγικότητας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει στην ενημέρωση εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης αναφορικά με το ΠΕΠ και την ευθυγράμμιση τους με αυτό και την ενδυνάμωση και περαιτέρω ανάπτυξη τους ούτως ώστε να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο 3>.Στο πλαίσιο του προγράμματος οι εκπαιδευτές θα ενδυναμώσουν τις γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και ικανότητες ούτως ώστε να εντοπίζουν ανάγκες κατάρτισης, να σχεδιάζουν αποτελεσματικά εκπαιδευτικά προγράμματα, να τα υλοποιούν και να τα αξιολογούν.


Με το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος οι εκπαιδευτές θα είναι σε θέση να:

1. Απαριθμούν τους 4 τομείς εργασίας του προτύπου  ΕΕΚ

2. Απαριθμούν τις εργασίες ανά τομέα εργασίας

3. Περιγράφουν το πλέγμα του εκπαιδευτή  (Trainer’s matrix)

4. Ορίζουν τις γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις

5. Προσδιορίζουν τις ευρύτερες ανάγκες κατάρτισης των τομέων οικονομικής δραστηριότητας,  εντοπίζοντας τις πηγές πληροφοριών για συγκεκριμένο τομέα οικονομικής δραστηριότητας, συλλέγοντας να αξιοποιώντας  στοιχεία και πληροφορίες, διακρίνοντας τα διαρθρωτικά και άλλα προβλήματα του συγκεκριμένου τομέα και εντοπίζοντας τους θεματικούς τομείς αναγκών  κατάρτισης.

6. Εφαρμόζουν την κατά περίπτωση κατάλληλες τεχνικές συλλογής στοιχείων για τον εντοπισμό προβλημάτων στους οργανισμούς

7. Διακρίνουν τα προβλήματα των οργανισμών που σχετίζονται με ανάγκες κατάρτισης

8. Διατυπώνουν τις ανάγκες κατάρτισης των οργανισμών λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά των οργανισμών

9. Ομαδοποιούν τις ανάγκες κατάρτισης των οργανισμών

10. Προσδιορίζουν τα χαρακτηριστικά των καταρτιζομένων και κίνητρα μάθησης

11. Επιλέγουν  και να εφαρμόζουν τις κατά περίπτωση κατάλληλες τεχνικές συλλογής στοιχείων για την διερεύνηση και ανάλυση των ατομικών αναγκών κατάρτισης των καταρτιζομένων

12. Διατυπώνουν σωστά τους στόχους του προγράμματος εστιάζοντας στις γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις  χρησιμοποιώντας ενεργητικά ρήματα

13. Διατυπώνουν τον σκοπό κατάρτισης με σαφήνεια, συντομία και περιεκτικότητα

14. Σχεδιάζουν την εναρκτήρια και την καταληκτική συνάντηση

15. Δομούν τα προγράμματα με τρόπο που να προσδιορίζονται οι ενότητες με αλληλουχία και συνοχή

16. Επιλέγουν ή και να αναπτύσσουν τις μεθόδους και τις τεχνικές κατάρτισης που θα χρησιμοποιηθούν

17. Επιλέγουν ή και να αναπτύσσουν τα μέσα κατάρτισης που θα χρησιμοποιήσουν

18. Επιλέγουν τα υλικά κατάρτισης που θα χρησιμοποιήσουν

19. Προετοιμάζονται πριν από την υλοποίηση της κατάρτισης, προβαίνοντας σε αποτελεσματική διαρρύθμιση της αίθουσας κατάρτισης, ελέγχοντας την λειτουργία των μέσων κατάρτισης και διασφαλίζοντας τις κατά περίπτωση κατάλληλες συνθήκες κατάρτισης

20. Χρησιμοποιούν αποτελεσματικά την προφορική επικοινωνία και την γλώσσα του σώματος

21. Υλοποιούν αποτελεσματικά εκπαιδευτικά προγράμματα χρησιμοποιώντας κατάλληλες εκπαιδευτικές μεθόδους, τεχνικές, μέσα και υλικά κατάρτισης

22.   Χειρίζονται αποτελεσματικά δύσκολους συμμετέχοντες, να γεφυρώνουν διαφορές και να αντιμετωπίζουν τριβές

23.   Αξιολογούν τα προγράμματα τους εφαρμόζοντας το μοντέλο αξιολόγησης Kirkpatrick Philips

24.   Επιλέγουν και να εφαρμόζουν τον κατά περίπτωση τύπο αξιολόγησης

25.   Σχεδιάζουν αποτελεσματικά εργαλεία αξιολόγησης επιλέγοντας τους άξονες αξιολόγησης, τα εργαλεία αξιολόγησης, τις τεχνικές αξιολόγησης. Επιλέγουν τους τύπους των ερωτήσεων που θα χρησιμοποιήσουν καθώς επίσης και τις κλίμακες μέτρησης.

26.   Ευαισθητοποιηθούν όσον αφορά την συνύπαρξη των τριών διαστάσεων δηλαδή <εκπαιδευτικών δεξιοτήτων>, <διαθεσιμότητα> και <γνώσεις και εμπειρίες> για αποτελεσματική κατάρτιση (trainer’s matrix)

27.    Υιοθετήσουν την διάγνωση εκπαιδευτικών αναγκών ως σημαντικό στάδιο πριν τον σχεδιασμό προγραμμάτων και να ευαισθητοποιηθούν αναφορικά με τη σημασία της στον σχεδιασμό αποτελεσματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων

28.   Υιοθετήσουν καινοτόμες τεχνικές κατάρτισης ανάλογα με τη φύση του προγράμματος τους

29.   Ενθαρρύνουν τους εκπαιδευόμενους τους και να τους παρακινήσουν για βελτίωση

30.   Εκτιμήσουν την σημασία της αξιολόγησης στην εκπαίδευση ως εργαλείο για βελτίωση τόσο των ιδίων όσο και του προγράμματος

31.   Συνεργάζονται με άλλους εκπαιδευτές τόσο για τη δική τους βελτίωση όσο και για την προώθηση της δια βίου μάθησης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης που ενδιαφέρονται να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο 3>.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Μέθοδος Κατάρτισης: Μικτή Εκπαίδευση

Μεθοδολογία: Προτείνεται η χρήση μοντέρνων τεχνικών εκπαίδευσης για την αφομοίωση της ύλης, με τις οποίες οι εκπαιδευόμενοι θα κάνουν πρακτική εφαρμογή στα θέματα που διδάσκονται.

Συγκεκριμένα προτείνεται να χρησιμοποιηθούν:

  • διάλεξη/εισήγηση
  • συζήτηση
  • εργασία σε ομάδες
  • μελέτη περίπτωσης
  • υπόδυση ρόλων

Οι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Κύπρου και την αύξηση της παραγωγικότητας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει στην ενημέρωση εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης αναφορικά με το ΠΕΠ και την ευθυγράμμιση τους με αυτό και την ενδυνάμωση και περαιτέρω ανάπτυξη τους ούτως ώστε να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο 3>. Στο πλαίσιο του προγράμματος οι εκπαιδευτές θα ενδυναμώσουν τις γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και ικανότητες ούτως ώστε να εντοπίζουν ανάγκες κατάρτισης, να σχεδιάζουν αποτελεσματικά εκπαιδευτικά προγράμματα, να τα υλοποιούν και να τα αξιολογούν.

  • προβολή βίντεο και συζήτηση
  • Πρακτική άσκηση
  • Βιωματικό εργαστήριο
  • Χιονοστιβάδα


Πέμπτη 25/02/2021, Παρασκευή 26/02/2021, Πέμπτη 04/03/2021, Παρασκευή

05/03/2021, Παρασκευή 12/03/2021 Η τελευταία συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στην τάξη. 

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 890.00
  • € 595.00
  • € 169.10
  • € 295.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 890.00
  • € 0.00
  • € 169.10
  • € 890.00

Κοστολογικές Πληροφορίες

Παρέχεται έκπτωση σε μη-δικαιούχους ΑνΑΔ. Άνεργοι μπορούν να παρακολουθήσουν Δωρεάν το σεμινάριο εφόσον προσκομίσουν το παραπεμπτικό του Γραφείου Εργασίας και υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στο σεμινάριο.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Δευτέρα - 28 Ιουν 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Παρασκευή - 09 Ιουλ 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : ΜΙΚΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μεσαίας διάρκειας