Εμπειρία Πελάτη

- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service

21 Ιουν 2023 08:30 21 Ιουν 2023 16:15
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
anad greek logo
Εμπειρία Πελάτη

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, είναι ένας από τους πρωταρχικούς στρατηγικούς στόχους πολλών εταιρειών. Το αίσθημα του ευχαριστημένου πελάτη και της ολικής  θετικής εμπειρίας που λαμβάνει, συνδέεται άρρηκτα με την πιστότητα που αυτός επιδεικνύει. Έρευνες δείχνουν η πιστότητα ενός πελάτη οφείλεται στο 46% στην θετική εμπειρία που αποκομίζει, το 33% στο ίδιο το προϊόν ενώ μόλις 21% στην τιμή του προϊόντος.

ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκοπός του προγράμματος , είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να προσφέρουν μια θετική εμπειρία κατά την επίσκεψη του πελάτη ή αλληλεπίδρασή του με άτομα ή παροχές του οργανισμού όπως επίσης τεχνικές που θα τους βοηθήσουν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες του πελάτη. Επίσης το πρόγραμμα σκοπεύει να βοηθήσει τους καταρτιζόμενους να προβαίνουν σε διορθωτικές κινήσεις ώστε να μετατρέπουν μια «κακή» εμπειρία πελάτη σε «θετική» και να αποτελούν πάντα την πρώτη επιλογή για τους πελάτες τους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Διευθυντές, Βοηθούς Διευθυντές, Τμηματάρχες τμημάτων:

  • Εξυπηρέτησης πελατών
  • Τηλεξυπηρέτησης πελατών o Πωλήσεων
  • Τηλεπωλήσεων o Μάρκετινγκ o Customer Relationship Management o Διατήρησης πελατών
  • Προσφορών o ή άλλων τμημάτων που έχουν απευθείας επικοινωνία με πελάτες και εξυπηρετούν πελάτες

• Στελέχη πρώτης γραμμής που έχουν την απευθείας επαφή με τον πελάτη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Εκπαιδεύτρια: Βασιλική Ανδρικοπούλου

Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 257.00
  • € 84.00
  • € 48.83
  • € 173.00
  • € 205.87

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 257.00
  • € 0.00
  • € 48.83
  • € 257.00
  • € 305.83
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τετάρτη - 21 Ιουν 2023

Ώρα

08:30 - 16:15

Τοποθεσία:

OnLine Virtual Classroom

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : Εμπειρία Πελάτη

Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αξιοποίηση Ερευνών Αγοράς...

Οι έρευνες αγοράς, ποσοτικές και ποιοτικές αποτελούν τα μοναδικά εργαλεία μέτρησης των αντιλήψεων, απόψεων και τάσεων του πληθυσμού στο σύνολο του ή/και υποσυνό...

27/11/2024 08:30

12.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Ολιστική Προσέγγιση στην Εξυπηρέτηση Πελατών...

Το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό, ένα διαρκές μεταβαλλόμενο περιβάλλον και υποψήφιους πελάτες οι οποίοι είναι αρκετά ...

03/12/2024 08:30

14.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

The essentials of Management...

To φαινόμενο της αλλαγής δεν αποτελεί πλεόν εξαίρεση στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά αντιμετωπίζεται ως μια περιστασιακή κατάσταση. Δεν κλονίζει πλέ...

10/12/2024 08:30

18.00 ώρες (3 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Visual Merchandising για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις...

Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους καταρτιζόμενους τις γνώσεις και δεξιότητες ώστε να εφαρμόζουν τεχνικές Visual Merchandising αποτελεσματικά, ώστε να...

10/12/2024 08:30

12.00 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Δεξιότητες αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου στον χώρο εργασίας για ε...

Ο χρόνος είναι πλέον ένας πόρος πολύτιμος και η σωστή αξιοποίηση του αποτελεί πρόκληση για τον κάθε επαγγελματία αλλά και για τις εταιρίες και οργανισμούς γενικ...

17/12/2024 08:30

7.00 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Επαγγελματική Εξυπηρέτηση Πελατών...

Το εργαστήριο αυτό εστιάζει στο να καλλιεργήσει μια πελατοκεντρική κουλτούρα καθώς επίσης και να ενδυναμώσει τους συμμετέχοντες όσον αφορά εργαλεία και τεχνικές...

19/12/2024 08:30

7.00 ώρες (1 ημέρα)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online