Εμπειρία Πελάτη
- Soft Skills / Επικοινωνία - Digital Marketing/ Sales/ Service
21 Ιουν 2023 08:30 21 Ιουν 2023 16:15
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες, είναι ένας από τους πρωταρχικούς στρατηγικούς στόχους πολλών εταιρειών. Το αίσθημα του ευχαριστημένου πελάτη και της ολικής θετικής εμπειρίας που λαμβάνει, συνδέεται άρρηκτα με την πιστότητα που αυτός επιδεικνύει. Έρευνες δείχνουν η πιστότητα ενός πελάτη οφείλεται στο 46% στην θετική εμπειρία που αποκομίζει, το 33% στο ίδιο το προϊόν ενώ μόλις 21% στην τιμή του προϊόντος.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Σκοπός του προγράμματος , είναι οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να προσφέρουν μια θετική εμπειρία κατά την επίσκεψη του πελάτη ή αλληλεπίδρασή του με άτομα ή παροχές του οργανισμού όπως επίσης τεχνικές που θα τους βοηθήσουν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες του πελάτη. Επίσης το πρόγραμμα σκοπεύει να βοηθήσει τους καταρτιζόμενους να προβαίνουν σε διορθωτικές κινήσεις ώστε να μετατρέπουν μια «κακή» εμπειρία πελάτη σε «θετική» και να αποτελούν πάντα την πρώτη επιλογή για τους πελάτες τους.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Διευθυντές, Βοηθούς Διευθυντές, Τμηματάρχες τμημάτων:
- Εξυπηρέτησης πελατών
- Τηλεξυπηρέτησης πελατών o Πωλήσεων
- Τηλεπωλήσεων o Μάρκετινγκ o Customer Relationship Management o Διατήρησης πελατών
- Προσφορών o ή άλλων τμημάτων που έχουν απευθείας επικοινωνία με πελάτες και εξυπηρετούν πελάτες
• Στελέχη πρώτης γραμμής που έχουν την απευθείας επαφή με τον πελάτη
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Εκπαιδεύτρια: Βασιλική Ανδρικοπούλου
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 257.00
- € 84.00
- € 48.83
- € 173.00
- € 205.87
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 257.00
- € 0.00
- € 48.83
- € 257.00
- € 305.83
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τετάρτη - 21 Ιουν 2023
Ώρα
08:30 - 16:15
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom