Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών

- Digital Marketing/ Sales/ Service

03 Φεβ 2025 12:53 03 Φεβ 2025 12:53
Ελληνικά
10.00 ώρες ( ημέρα )
Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών είναι υψίστης σημασίας σε άτομα που έχουν άμεση επαφή με τον πελάτη πρόσωπο με πρόσωπο αλλά και τηλεφωνικώς. Αυτό το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να αντιληφθείτε τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα εξυπηρέτησης και θα σας εφοδιάσει με τις δεξιότητες οι οποίες είναι αναγκαίες για να κτίσετε σχέσεις με τους πελάτες σας και κατ’ επέκταση ένα πιστό πελατολόγιο.

 

Με το τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
• Να κατανοήσουν τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και τι είναι κουλτούρα εξυπηρέτησης.
• Να καταλάβουν τον αντίκτυπο που έχει η εξυπηρέτηση πελατών στην αύξηση του κύκλου εργασιών.
• Να γνωρίζουν τους παράγοντες οι οποίοι καθορίζουν την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών.
• Να αναπτύξουν δεξιότητες καλής εξυπηρέτησης πελατών.
• Να παίρνουν διορθωτικά μέτρα όταν υπάρχει διαφορά μεταξύ των προσδοκιών του πελάτη και της πραγματικής εξυπηρέτησης.
• Να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τους πελάτες τους.
• Να εφαρμόζουν συστήματα πρόληψης και αντιμετώπισης κακής εξυπηρέτησης πελατών.
• Να χειρίζονται δύσκολους και δυσαρεστημένους πελάτες.
• Να κτίζουν διαχρονικές σχέσεις με τους πελάτες οι οποίοι θα τους συστήσουν σε νέους πελάτες.
• Να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους όσο αφορά την ποιότητα εξυπηρέτησης.
• Να κάνουν τους πελάτες να τους θυμούνται για μια ζωή.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Χρήσιμες Πληροφορίες:

  • Online Course On Demand: Εκπαιδευτικά βίντεο τα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε όποτε εσείς θέλετε.
  • Διάρκεια Εκπαίδευσης: 14 ώρες
  • Πρόσβαση στην εκπαίδευση: 90 ημέρες
  • Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνικά
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: Θα σας αποσταλεί μέσω email
  • Δωρεάν Coaching: Δικαιούστε επίσης 1 ώρα ατομικής εκπαίδευσης με τον εκπαιδευτή.
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Άδωνης Αναστασίου - Managing Director at Adonis Business Academy
For a free seminar participation at Adonis Business Academy just fill the form at www.adonisanastasiou.com Adonis Anastasiou is an effective Business Coach and trainer in Cyprus with an amazing record of assisting client-companies to grow their sales and size even in turbulent times. His 100% success rate, in increasing the sales of his clients, makes him the ideal Business Coach for any company that strives for growth in a recession environment. Other areas of expertise are Keynote Speaker...

Αγορά: Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών


€ 195.00
Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών...

Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών είναι υψίστης σημασίας σε άτομα που έχουν άμεση επαφή με τον πελάτη πρόσωπο με πρόσωπο αλλά και τηλεφωνικώς. Αυτό το σεμινάριο θα...

03/02/2025 12:53

Ελληνικά

eLearning

Το Εγχειρίδιο Του Μεγαλύτερου Πωλητή Στον Κόσμο...

Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον θα πρέπει η κάθε εταιρεία να εκπαιδεύσει τους διευθυντές πωλήσεων και τους πωλητές στο να εφαρμόσουν στρατηγικές για ραγδα...

26/02/2025 12:53

Ελληνικά

eLearning

Στρατηγικές Για Γρήγορη Επιχειρηματική Ανάπτυξη...

Απώτερος σκοπός της κάθε επιχείρησης είναι η μεγιστοποίηση των κερδών και για να το πετύχει αυτό θα πρέπει να έχουν στρατηγικές ανάπτυξης. Το συγκεκριμένο εκπαι...

01/03/2025 12:53

Ελληνικά

eLearning

Πως το Internet Marketing Μπορεί Να Αυξήσει Τις Πωλήσεις Σας...

Σε αυτό το online Course θα μάθετε πως τα διάφορα εργαλεία του Digital Marketing, όπως τα Social Media, το Google Adwords, Google Display Network θα σας βοηθήσο...

06/03/2025 12:53

Ελληνικά

eLearning

How Internet Marketing Can Increase Your Sales...

In this online course you will learn some essential digital marketing tips that will help you realize the potential of digital marketing. This is the first step...

09/03/2025 12:53

Αγγλικά

eLearning