Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών

- Digital Marketing/ Sales/ Service

31 Ιαν 2025 03:29 31 Ιαν 2025 03:29
Ελληνικά
10 ώρες ( ημέρα )
Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών είναι υψίστης σημασίας σε άτομα που έχουν άμεση επαφή με τον πελάτη πρόσωπο με πρόσωπο αλλά και τηλεφωνικώς. Αυτό το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να αντιληφθείτε τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα εξυπηρέτησης και θα σας εφοδιάσει με τις δεξιότητες οι οποίες είναι αναγκαίες για να κτίσετε σχέσεις με τους πελάτες σας και κατ’ επέκταση ένα πιστό πελατολόγιο.

 

Με το τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση:
• Να κατανοήσουν τι είναι ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και τι είναι κουλτούρα εξυπηρέτησης.
• Να καταλάβουν τον αντίκτυπο που έχει η εξυπηρέτηση πελατών στην αύξηση του κύκλου εργασιών.
• Να γνωρίζουν τους παράγοντες οι οποίοι καθορίζουν την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών.
• Να αναπτύξουν δεξιότητες καλής εξυπηρέτησης πελατών.
• Να παίρνουν διορθωτικά μέτρα όταν υπάρχει διαφορά μεταξύ των προσδοκιών του πελάτη και της πραγματικής εξυπηρέτησης.
• Να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τους πελάτες τους.
• Να εφαρμόζουν συστήματα πρόληψης και αντιμετώπισης κακής εξυπηρέτησης πελατών.
• Να χειρίζονται δύσκολους και δυσαρεστημένους πελάτες.
• Να κτίζουν διαχρονικές σχέσεις με τους πελάτες οι οποίοι θα τους συστήσουν σε νέους πελάτες.
• Να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους όσο αφορά την ποιότητα εξυπηρέτησης.
• Να κάνουν τους πελάτες να τους θυμούνται για μια ζωή.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Χρήσιμες Πληροφορίες:

  • Online Course On Demand: Εκπαιδευτικά βίντεο τα οποία μπορείτε να παρακολουθήσετε όποτε εσείς θέλετε.
  • Διάρκεια Εκπαίδευσης: 14 ώρες
  • Πρόσβαση στην εκπαίδευση: 90 ημέρες
  • Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνικά
  • Πιστοποιητικό Παρακολούθησης: Θα σας αποσταλεί μέσω email
  • Δωρεάν Coaching: Δικαιούστε επίσης 1 ώρα ατομικής εκπαίδευσης με τον εκπαιδευτή.

Αγορά: Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών


€ 195.00
Σεμινάρια στην ίδια κατηγορία από τον ίδιο διοργανωτή
Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών...

Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών είναι υψίστης σημασίας σε άτομα που έχουν άμεση επαφή με τον πελάτη πρόσωπο με πρόσωπο αλλά και τηλεφωνικώς. Αυτό το σεμινάριο θα...

14/10/2024 09:00

14 ώρες (2 μέρες)

Ελληνικά

Επιχορηγημένο-ΑνΑΔ

Live Online

Digital Marketing and Sales Diploma...

Το Δίπλωμα Digital Marketing and Sales δημιουργήθηκε με σκοπό να παρέχει την γνώση και τα απαραίτητα εφόδια σε όσους θέλουν να εργαστούν σε διευθυντικές θέσεις ...

31/01/2025 03:29

Ελληνικά

eLearning

Ποιοτική Εξυπηρέτηση Για Δημιουργία Πιστών Πελατών...

Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών είναι υψίστης σημασίας σε άτομα που έχουν άμεση επαφή με τον πελάτη πρόσωπο με πρόσωπο αλλά και τηλεφωνικώς. Αυτό το σεμινάριο θα...

31/01/2025 03:29

Ελληνικά

eLearning

Στρατηγικές Για Γρήγορη Επιχειρηματική Ανάπτυξη...

Απώτερος σκοπός της κάθε επιχείρησης είναι η μεγιστοποίηση των κερδών και για να το πετύχει αυτό θα πρέπει να έχουν στρατηγικές ανάπτυξης. Το συγκεκριμένο εκπαι...

31/01/2025 03:29

Ελληνικά

eLearning

Πως η Google Μπορεί Να Αυξήσει Τις Πωλήσεις Σας...

Σε αυτό το online course επεξηγούνται οι τρόποι με τους οποίους η Google μπορεί να σας φέρει νέους πελάτες. Το course είναι απλά ενημερωτικό. Εάν θέλετε να μάθε...

31/01/2025 03:29

Ελληνικά

eLearning

Το Εγχειρίδιο Του Μεγαλύτερου Πωλητή Στον Κόσμο...

Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον θα πρέπει η κάθε εταιρεία να εκπαιδεύσει τους διευθυντές πωλήσεων και τους πωλητές στο να εφαρμόσουν στρατηγικές για ραγδα...

31/01/2025 03:29

Ελληνικά

eLearning