Διαχείριση Δημόσιας Σύμβασης Σύμφωνα με τον ΚΔΠ 138/16
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Νομοθεσία, Νομική & Δικηγόροι - Κατασκευές/ Construction
06 Μαρτίου 2025 08:30 06 Μαρτίου 2025 16:15
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
Νικόλαος Μανωλόπουλος
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Τα στελέχη που εμπλέκονται στη διαχείριση της υλοποίησης δημόσιων συμβάσεων πρέπει να γνωρίζουν και να εφαρμόζουν τις διαδικασίες διαχείρισης δημοσίων συμβάσεων και κυρίως τον τρόπο αντιμετώπισης συμβατικών αλλαγών (contract changes) και απαιτήσεων (claims) καθώς και παρουσίαση των σχετικών οργάνων και αρμοδιοτήτων όπως θεσπίζονται στον ΚΔΠ 138/2016.
Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει στους καταρτιζόμενους γνώσεις αναφορικά με τον ΚΔΠ138/2016 καθώς επίσης και δεξιότητες για την εφαρμογή του.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
Σε επίπεδο γνώσεων
- Διατυπώνουν τις βασικές αρχές της διαχείρισης της σχέσης με τον Ανάδοχο
- Απαριθμούν τις αιτίες των συμβατικών αλλαγών
- Παρουσιάζουν την διαδικασία διαχείρισης αλλαγών
- Απαριθμούν τις βασικές αιτίες απαιτήσεων
- Παρουσιάζουν τις πρόνοιες και τις διαδικασίες διαχείρισης δημοσίων συμβάσεων όπως προβλέπονται στον ΚΔΠ 138/2016
- Προετοιμάζουν ένα σχέδιο αποδοχής παραδοτέων
- Απαριθμούν συνθήκες και προϋποθέσεις αποκλεισμού
Σε επίπεδο δεξιοτήτων
- Αντιμετωπίζουν θέματα τα οποία προκύπτουν με τον ανάδοχο
- Διαχειρίζονται αποτελεσματικά τη σχέση της Αναθέτουσας Αρχής με τον Ανάδοχο και την επικοινωνία μαζί του
- Διαχειρίζονται αλλαγές που προκύπτουν στη διάρκεια εκτέλεσης της σύμβασης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο νομοθετικό πλαίσιο
- Χειρίζονται απαιτήσεις που προκύπτουν στη διάρκεια εκτέλεσης της σύμβασης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο νομοθετικό πλαίσιο
- Εφαρμόζουν τις πρόνοιες του κανονισμού 138/2016
- Παρακολουθούν την απόδοση του Αναδόχου με βάση το σχέδιο αποδοχής παραδοτέων
- Αξιολογούν την απόδοση του Αναδόχου
Σε επίπεδο στάσεων
- Υιοθετούν διαδικασίες για την διαχείριση αλλαγών και απαιτήσεων σύμφωνα με βάση τις αρχές της διαφάνειας και της ίσης μεταχείρισης με σκοπό την ολοκλήρωση της σύμβασης σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα συμβατικά έγγραφα
- Ευαισθητοποιούνται ως προς την σημασία της εφαρμογής νομοθεσιών και κανονισμών στην διαδικασία των δημοσίων συμβάσεων
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα αναφέρεται σε λειτουργούς οι οποίοι εμπλέκονται στις διαδικασίες διαχείρισης δημοσίων συμβάσεων
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Θεματολογία
- Εισαγωγή στο Εργαστήριο
- Διαχείριση σύμβασης – βασικές έννοιες
- Διαχείριση αλλαγών (change management)
- Διαχείριση απαιτήσεων (claim management)
- Ο Κανονισμός 138/2016
- Παρακολούθηση Αναδόχου και διαχείριση παραλαβών
- Αποκλεισμός οικονομικών φορέων από δημόσιους διαγωνισμούς
- Κλείσιμο και Αξιολόγηση Εργαστηρίου
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 395.00
- € 140.00
- € 0.00
- € 255.00
- € 255.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 395.00
- € 0.00
- € 75.05
- € 395.00
- € 470.05
Κοστολογικές Πληροφορίες
Άνεργοι μπορούν να παρακολουθήσουν Δωρεάν το σεμινάριο εφόσον προσκομίσουν το παραπεμπτικό του Γραφείου Εργασίας και υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στο σεμινάριο. Eξαιρούνται από το πλαίσιο εφαρμογής του ΦΠΑ μόνο όσοι είναι δικαιούχοι επιχορήγησης της ΑνΑΔ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Πέμπτη - 06 Μαρτίου 2025
Ώρα
08:30 - 16:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Νικόλαος ΜανωλόπουλοςΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom