LIVE ONLINE WEBINAR - Χρήση ψηφιακών εργαλείων μέσω διαδικτύου για μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας του διοικητικού προσωπικού
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η αύξηση των ρυθμών και η πολυπλοκότητα του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος δημιουργεί την ανάγκη για εξεύρεση εργαλείων που θα μας βοηθήσουν να αυξήσουμε την παραγωγικότητα μας. Ταυτόχρονα, υπάρχει μεγάλη ανάγκη για συνεργασία τόσο εντός όσο και εκτός των οργανισμών. Γι’ αυτό το λόγο εργαλεία τα οποία τρέχουν από το διαδίκτυο προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα αφού στα δεδομένα τους μπορούν να έχουν πρόσβαση στελέχη εντός και εκτός του γραφείου.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
To πρόγραμμα αναφέρεται σε στελέχη της διευθυνσης, της μεσαίας διεύθυνσης καθώς επίσης και σε ομαδάρχες (team leaders)
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Κατονομάζουν διάφορες ψηφιακές εφαρμογές που τρέχουν από το διαδίκτυο και οι οποίες μπορούν να βελτιώσουν την παραγωγικότητα τους
- Να διακρίνουν αυτές τις εφαρμογές σε εκείνες που τους επιτρέπουν να αρχειοθετήσουν στο <cloud>, εκείνες που τους επιτρέπουν να προγραμματίσουν συναντήσεις, εκείνες που τους επιτρέπουν να διοικήσουν έργα, εκείνες που τους επιτρέπουν να οργανώσουν σημειώσεις κλπ
- Χρησιμοποιούν τρεις διαφορετικές εφαρμογές για ψηφιακή αρχειοθέτηση στο Cloud
- Προγραμματίζουν συναντήσεις με την βοήθεια του doodle και του Calendly
- Διοικούν μικρά έργα με την βοήθεια του Asana ή του trello
- Οργανώνουν τις σημειώσεις τους με τη βοήθεια του Evernote
- Ευαισθητοποιηθούν αναφορικά με τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας στην αύξηση της παραγωγικότητας
Πληροφορίες Εκπαιδευτή
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 250.00
- € 84.00
- € 47.50
- € 166.00
- € 197.54
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 250.00
- € 0.00
- € 47.50
- € 250.00
- € 297.50
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Παρασκευή - 16 Οκτ 2020
Ώρα
08:30 - 16:15
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ:
Χριστιάνα ΚναήΤοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom