Live OnLine Webinar - Αποτελεσματική Οργάνωση και Διαχείριση Γραφείου
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία
15 Φεβ 2021 08:30 15 Φεβ 2021 16:15
Ελληνικά
7.00 ώρες ( 1 ημέρα )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το σεμινάριο αυτό ανταποκρίνεται στην ανάγκη για συνεχή βελτίωση της παραγωγικότητας και της ποιότητας της
εργασίας του προσωπικού που στηρίζει προϊσταμένους τμημάτων ή υπηρεσιών ούτως ώστε να είναι σε θέση να
υποστηρίξουν αποτελεσματικά την διεύθυνση και να συμβάλουν ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων και την
υλοποίηση της στρατηγικής του οργανισμού. Το σεμινάριο δίνει έμφαση στην κατανόηση των διαφόρων
διαστάσεων της παραγωγικότητας, στη χρήση εργαλείων για αύξηση της παραγωγικότητας καθώς επίσης
οργάνωσης και διαχείρισης γραφείου και ψηφιακού γραφείου. Το σεμινάριο επίσης εστιάζει σε βασικά θέματα
ποιότητας που αφορούν το γραφειακό προσωπικό όπως τεχνικές ποιοτικής εξυπηρέτησης και αποτελεσματικού
γραπτού λόγου με έμφαση στην σύνταξη επιστολών και στην πρακτικογραφία.
ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Με το τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Όσον αφορά την παραγωγικότητα
- Να απαριθμούν και να αναλύουν τις διαστάσεις της παραγωγικότητας
- Να χρησιμοποιούν εργαλεία και τεχνικές για να βελτιώσουν την παραγωγικότητα τους
- Να οργανώσουν σωστά το γραφείο τους καθώς επίσης και το ψηφιακό τους γραφείο με τρόπο που θα υποστηρίξει την αύξηση της παραγωγικότητας τους
- Όσον αφορά την ποιότητα
- Να χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικές τεχνικές εξυπηρέτησης
- Να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν μέσω της ποιοτικής ενδοεταιρικής εξυπηρέτησης και της εξυπηρέτησης εξωτερικών συνεργατών και πελατών καθώς επίσης και μέσω της βελτίωσης του γραπτού τους λόγου
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το εργαστηριακό αυτό σεμινάριο απευθύνεται σε διοικητικό προσωπικό το οποίο υποστηρίζει διευθυντές, βοηθούς διευθυντές, τμηματάρχες, υποτμηματάρχες, Στα στελέχη αυτά περιλαμβάνονται προσωπικές βοηθοί, γραφείς, ιδιαιτέρες γραμματείς, διοικητικοί λειτουργοί, τηλεφωνητές κλπ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Topics
- Ποιότητα και άριστη εξυπηρέτηση πάνω από όλα
- Τεχνικές και εργαλεία παραγωγικότητας
- Οργάνωση γραφείου και ψηφιακό γραφείο
- Γραπτός λόγος
- Σχέδιο δράσης
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 152.00
- € 84.00
- € 28.88
- € 68.00
- € 80.92
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 152.00
- € 0.00
- € 28.88
- € 152.00
- € 180.88
Κοστολογικές Πληροφορίες
Άνεργοι μπορούν να παρακολουθήσουν Δωρεάν το σεμινάριο εφόσον προσκομίσουν το παραπεμπτικό του Γραφείου Εργασίας και υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στο σεμινάριο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Δευτέρα - 15 Φεβ 2021
Ώρα
08:30 - 16:15
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom