LIVE ONLINE WEBINAR - Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης Επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μικρής διάρκειας

- Soft Skills / Επικοινωνία - Ανθρώπινο Δυναμικό (HR) - Πιστοποιήσεις/ Προσόντα/ Άδειες

16 Μαρτίου 2021 08:30 17 Μαρτίου 2021 16:15
Ελληνικά
14 ώρες ( 2 μέρες )
anad greek logo
LIVE ONLINE WEBINAR - Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης Επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μικρής διάρκειας

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

Οι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Κύπρου και την αύξηση της παραγωγικότητας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει στην ενημέρωση εκπαιδευτών επαγγελματικής κατάρτισης αναφορικά με το ΠΕΠ και την ευθυγράμμιση τους με αυτό και την ενδυνάμωση και περαιτέρω ανάπτυξη τους ούτως ώστε να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο 3>.Στο πλαίσιο του προγράμματος οι εκπαιδευτές θα ενδυναμώσουν τις γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και ικανότητες ούτως ώστε να εντοπίζουν ανάγκες κατάρτισης, να σχεδιάζουν αποτελεσματικά εκπαιδευτικά προγράμματα, να τα υλοποιούν και να τα αξιολογούν.


ΣΚΟΠΟΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει στην ενημέρωση πεπειραμένων εκπαιδευτών αναφορικά με το ΠΕΠ και την ενδυνάμωση και περαιτέρω ανάπτυξη τους  ούτως ώστε να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο 5>. Στο πλαίσιο του προγράμματος οι εκπαιδευτές θα ευθυγραμμιστούν με το πρότυπο ΠΕΠ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης Επίπεδο 5> ενώ παράλληλα θα  ενδυναμώσουν, θα αναπτύξουν ενώ ταυτόχρονα πιθανά να αναθεωρήσουν  τις  γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις τους αναφορικά με τον εντοπισμό αναγκών κατάρτισης, τον αποτελεσματικό σχεδιασμό, υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαιδευτικού προγράμματος.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Έμπειροι εκπαιδευτές επαγγελματικής κατάρτισης που ενδιαφέρονται να πιστοποιηθούν με βάση το πρότυπο της ΑΝΑΔ <Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης επίπεδο 5> .

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Με το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος οι εκπαιδευτές θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων:

  • Απαριθμούν τους 4 τομείς εργασίας του προτύπου ΕΕΚ και τις εργασίες ανά τομέα εργασίας
  • Ορίζουν τις γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις

Σε επίπεδο δεξιοτήτων:

  1. Προσδιορίζουν τις ευρύτερες ανάγκες κατάρτισης των τομέων οικονομικής δραστηριότητας, εντοπίζοντας τις πηγές πληροφοριών για συγκεκριμένο τομέα οικονομικής δραστηριότητας, συλλέγοντας να αξιοποιώντας στοιχεία και πληροφορίες, διακρίνοντας τα διαρθρωτικά και άλλα προβλήματα του συγκεκριμένου τομέα και εντοπίζοντας τους θεματικούς τομείς αναγκών κατάρτισης.
  2. Εφαρμόζουν την κατά περίπτωση κατάλληλες τεχνικές συλλογής στοιχείων για τον εντοπισμό προβλημάτων στους οργανισμούς, διακρίνοντας τα προβλήματα που σχετίζονται με ανάγκες κατάρτισης
  3. Διατυπώνουν και ομαδοποιούν τις ανάγκες κατάρτισης των οργανισμών λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά των οργανισμών
  4. Επιλέγουν και να εφαρμόζουν τις κατά περίπτωση κατάλληλες τεχνικές συλλογής στοιχείων για την διερεύνηση και ανάλυση των ατομικών αναγκών κατάρτισης των καταρτιζομένων
  5. Αναπτύσσουν εργαλεία για την διερεύνηση ατομικών αναγκών κατάρτισης των καταρτιζομένων
  6. Διατυπώνουν σωστά τους στόχους του προγράμματος εστιάζοντας στις γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις χρησιμοποιώντας ενεργητικά ρήματα
  7. Διατυπώνουν τον σκοπό κατάρτισης με σαφήνεια, συντομία και περιεκτικότητα
  8. Δομούν τα προγράμματα με τρόπο που να προσδιορίζονται οι ενότητες με αλληλουχία και συνοχή και σχεδιάζουν εκπαιδευτικές ενότητες
  9. Επιλέγουν ή και αναπτύσσουν τις μεθόδους και τις τεχνικές κατάρτισης που θα χρησιμοποιηθούν 
  10. Υλοποιούν αποτελεσματικά εκπαιδευτικά προγράμματα χρησιμοποιώντας κατάλληλες εκπαιδευτικές μεθόδους, τεχνικές, μέσα και υλικά κατάρτισης
  11. Αξιολογούν τα προγράμματα τους εφαρμόζοντας το μοντέλο αξιολόγησης Kirkpatrick Philips.
  12. Επιλέγουν και να εφαρμόζουν τον κατά περίπτωση τύπο αξιολόγησης
  13. Σχεδιάζουν αποτελεσματικά εργαλεία αξιολόγησης επιλέγοντας τους άξονες αξιολόγησης, τα εργαλεία αξιολόγησης, τις τεχνικές αξιολόγησης. Επιλέγουν τους τύπους των ερωτήσεων που θα χρησιμοποιήσουν καθώς επίσης και τις κλίμακες μέτρησης.


Σε επίπεδο στάσεων:

  1. Υιοθετήσουν την διάγνωση εκπαιδευτικών αναγκών ως σημαντικό στάδιο πριν τον σχεδιασμό προγραμμάτων και να ευαισθητοποιηθούν αναφορικά με τη σημασία της στον σχεδιασμό αποτελεσματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων
  2. Εκτιμήσουν τη σημασία της αξιολόγησης στην εκπαίδευση ως εργαλείο για βελτίωση τόσο των ιδίων όσο και του προγράμματος
  3. Να αναθεωρήσουν υφιστάμενες στάσεις αναφορικά με την εκπαίδευση ενηλίκων


Μεθοδολογία Εκπαίδευσης:

  • Συγκεκριμένα θα χρησιμοποιηθούν οι ακόλουθες τεχνικές κατάρτισης:
  • διάλεξη/εισήγηση
  • συζήτηση
  • μελέτη περίπτωσης
  • υπόδυση ρόλων
  • προβολή βίντεο και συζήτηση
  • Πρακτική άσκηση
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου

Για Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 430.00
  • € 238.00
  • € 81.70
  • € 192.00

Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ

  • € 430.00
  • € 0.00
  • € 81.70
  • € 430.00

Κοστολογικές Πληροφορίες

Παρέχεται έκπτωση σε μη-δικαιούχους ΑνΑΔ. Άνεργοι μπορούν να παρακολουθήσουν Δωρεάν το σεμινάριο εφόσον προσκομίσουν το παραπεμπτικό του Γραφείου Εργασίας και υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στο σεμινάριο.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τρίτη - 16 Μαρτίου 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

Τοποθεσία:

M.M.C Management Center (Λευκωσία)

Τετάρτη - 17 Μαρτίου 2021

Ώρα

08:30 - 16:15

Τοποθεσία:

M.M.C Management Center (Λευκωσία)

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος : LIVE ONLINE WEBINAR - Εκπαιδευτής Επαγγελματικής Κατάρτισης Επίπεδο ΣΕΠ/CyQF/EQF 5 - Μικρής διάρκειας