Σχεδιασμός, Υλοποίηση και Αξιοποίηση Ερευνών Αγοράς
- Οργάνωση/ Διοίκηση/ Ηγεσία - Digital Marketing/ Sales/ Service
27 Νοε 2024 08:30 11 Δεκ 2024 12:45
Ελληνικά
12.00 ώρες ( 3 μέρες )
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Οι έρευνες αγοράς, ποσοτικές και ποιοτικές αποτελούν τα μοναδικά εργαλεία μέτρησης των αντιλήψεων, απόψεων και τάσεων του πληθυσμού στο σύνολο του ή/και υποσυνόλων του. Σε μια εποχή που οι αγορές μεταβάλλονται ευκολότερα σε σύγκριση με το παρελθόν και οι τάσεις καθώς και προτιμήσεις των καταναλωτών διαφοροποιούνται, η παρακολούθηση και εντοπισμός αυτών των αλλαγών είναι απαραίτητες για τις εταιρείες, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Ο σκοπός του προγράμματος είναι να εκπαιδευτούν οι συμμετέχοντες στην χρησιμότητα των διαφορετικών τύπων ερευνών αγοράς και πως η αξιοποίηση τους, μπορεί να συμβάλλει τα μέγιστα στην κατανόηση της συμπεριφοράς και προτιμήσεων συγκεκριμένων ομάδων του πληθυσμού. Στο πλαίσιο του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν απλές έρευνες ενώ παράλληλα να αξιοποιήσουν τα αποτελέσματα πιο σύνθετων ερευνών οι οποίες υλοποιούνται από επαγγελματικές εταιρείες ερευνών
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το πρόγραμμα αφορά επιστημονικό προσωπικό εταιριών ή οργανισμών που σχετίζονται με τον χώρο του μάρκετινγκ, της εξυπηρέτησης πελατών, της διαφήμισης , της προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, των πολιτικών κομμάτων, της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου και γενικά οποιοδήποτε χώρο στον οποίο μπορούν να διενεργηθούν ποσοτικές ή ποιοτικές έρευνες.
Αναλυτικό Κόστος Σεμιναρίου
Για Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 420.00
- € 240.00
- € 0.00
- € 180.00
- € 180.00
Για μη-Δικαιούχους ΑνΑΔ
- € 420.00
- € 0.00
- € 79.80
- € 420.00
- € 499.80
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τετάρτη - 27 Νοε 2024
Ώρα
08:30 - 12:45
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 04 Δεκ 2024
Ώρα
08:30 - 12:45
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom
Τετάρτη - 11 Δεκ 2024
Ώρα
08:30 - 12:45
Τοποθεσία:
OnLine Virtual Classroom