Αρθρογραφία - Η Ανεκτίμητη Άποψη των Ειδικών

Το Αυτοματοποιημένο Μάρκετινγκ ανατρέπει ότι ξέραμε μέχρι σήμερα

Το μάρκετινγκ βιώνει νέα κύματα αλλαγών. Και αυτές οι παλίρροιες είναι βέβαιο ότι θα φέρουν νέες ευκαιρίες.

Φίλιπ Ν. Χάουαρντ: Η εποχή της εξατομικευμένης προπαγάνδας

«Η τεράστια ροή δεδομένων από το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (το οποίο θα “ενώνει” συσκευές)

Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τη βιομηχανία της διαφήμισης

Η τεχνολογία άνοιξε ήδη νέους δρόμους στην προώθηση προϊόντων

Διαφορές μεταξύ συναλλακτικών και σχεσιακών πωλήσεων (Relationship Selling)

Οι δύο στρατηγικές είναι κοινές στο μάρκετινγκ, και παρόλο που είναι διαφορετικές, έχουν τον ίδιο στόχο.